Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [02/07 -08 -10] OZORA FESTIVAL 2011 @ Ozora Valleys, Hungary
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006
Smiley DJ [02/07 -08 -10] OZORA FESTIVAL 2011 @ Ozora Valleys, Hungary

H.O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2011

L'été 2011 verra la vallée d'Ozora accueillir la 7ème (si je ne me trompe pas) édition de l'Ozora Festival, temple de la psy en Hongrie. Ce festival se déroule sur 6 jours, du mardi 2 au dimanche 7 août inclus. Seulement 700 amis en 2004, ils étaient 15 000 en 2010.

Niveau zik: psy-progressiv/psy-trance

L'Ozora, ce n'est pas seulement un festival musical, mais une expérience de 6 jours au sein d'un cadre superbe, dans une vallée, avec des lives de zik traditionnelles, des ateliers (workshop):
poterie, cuisine, recyclage, géométrie sacrée, musique, relaxation etc etc

Adresses utiles:

Site Officiel (encore sur 2010 pour le moment, MAJ prochainement).

Magic Garden pour plus d'infos sur les différents ateliers

Facebook Officiel

Goa Trance

Infos:

Prix du ticket:
Special First Phase tickets(Limited numbers) -->75 EUROS + SERVICE CHARGE
Second phase tickets --> 90 EUROS + SERVICE CHARGE

At the Gate ---> 100 EUROS (UNLIMITED )

Weekend ticket from friday 20:00 -→ 70 EUROS

Transport:

Alors d'après ce que j'ai pu lire sur le site, dans la rubrique Location, en avion c'est direction Budapest, puis métro/train pour 8 euros qui te conduit au broll en 2h.

Y'a voyagenbus l'année dernière qui faisait le trip+ ticket à 259€, le trajet doit être super long par contre.
L'avion pour Budapest, en partant de l'aéroport de Beauvais ça doit se toucher entre 50/60€ l'aller retour (selon période aussi), mais le seul inconvénient c'est qu'en avion on est limité niveau poids/contenu etc etc, et qu'il faut vraiment se renseigner si c''est pas trop galère de l'aéroport au festoche (genre 40 changements). Sinon on se loue un camping car (ULTIMATE BIBI DREAM )!

voilà voilà, je mettrais à jour au fil des news

OZORA Festival 2009 (Official Video) from Pumpui on Vimeo.

Last edited by birante on Nov-17-2010 at 20:58

Old Post Nov-16-2010 22:17  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Autant la relaxation je vois bien ou ils veulent venir par contre c'est quoi la geometrie sacré

Old Post Nov-16-2010 22:21  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

un truc en rapport avec l'esprit je crois

edit: d'après ce que j'ai lu, ça ne peut qu'arranger ton Karma

Last edited by birante on Nov-16-2010 at 22:34

Old Post Nov-16-2010 22:26  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Si on commence a partir en festoche pour faire de l'esprit

Old Post Nov-16-2010 22:28  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

ça a l'air assez ultime comme festoche ! ça ce passe comment au niveau de l'hébergement on dort par terre et on bouffe des tulipes toute la semaine ?

Old Post Nov-16-2010 22:32  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Camping non ?

Old Post Nov-16-2010 22:33  France
birante
Mpreisident

camping, tente, camping car, caravane toussa

Old Post Nov-16-2010 22:38  France
Mr. D
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2008

J'ai pas mis les photos où il pleut mais ça à l'air bien inondé par endroit . J'ai pas mis les photos à renards non plus (mais c'est pas ce qui manque )

Old Post Nov-17-2010 07:00  France
Click Here to See the Profile for Mr. D Click here to Send Mr. D a Private Message Add Mr. D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Et y'a vraiment que et uniquement de la psy ?
le cadre a l'air sympa mais 6 jours que de psy je pête un câble moi

Par contre vous me permettrez de rire un bon coup si certaines personnes me disent qu'elles vont faire du camping 6 jours d'affilées

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Nov-17-2010 08:10  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

peut être un poil trop hippy pour moi

pis bon, rater une nature 0ne et pis quoi encore ???

Old Post Nov-17-2010 09:23  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

Ça jardine en Hongrie ?

(je sors...)

EDIT : ah mais j'oubliais que j'ai une voiture à payer pendant 18 mois, donc pas de festoche avant été 2012.

Old Post Nov-17-2010 09:30 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

y'a souvent vibrasphère en plus

Old Post Nov-17-2010 10:00  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [02/07 -08 -10] OZORA FESTIVAL 2011 @ Ozora Valleys, Hungary
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - This amazing tune. [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMeck ft. Dino - So Strong (Inpetto remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:28.

Forum Rules: