|
Hier komt mijn report.
We vertrokken om 9:30 uit Den Haag en het was nog droog zelf een klein beetje zon. Ik en mijn kameraad hadden er gelijk veel zin in, maar dat veranderde al gauw, aangezien het steeds harder begon te regenen. We naderde de ingang van Dance Valley en was toen droog, we hebben wel een half uurtje ongeveer moeten wachten, voordat we het terrein op konden rijden (dit viel reuze mee als je later op de dag hoort dat er 20 km file staat, dus we waren blij dat we vroeg weg waren gegaan).
Eindelijk om 11:00 waren we binnen en het begon gelijk te regenen , snel munten gehaald en gelijk de dichstbijzijndse tent opgezocht, dit was de Eurogroovestent. Jurgen was aan het draaien en de mensen in de tent hadden er al aardig wat zin in, omdat Jurgen verbazend goed draaide, wel veel hitjes, maar wel goed. José nam het van hem over en het was nog steeds aan het regenen en aangezien we nog droog waren en we de modder en de natgeregende peeps voorbij zagen komen, besloten we lekker binnen te blijven. Het was best kiezen tussen twee kwade, Jose of de regen, want Jose zat zwaar bagger te draaien, wat ik van hem gewend ben.
Het begon steeds meer richting de één uur te raken en ik wilde erg graag ff naar de meeting om de TA's te meeten, maar het bleef nog steeds met bakken uit de hemel te komen en de peeps die ik binnen zag komen, waren van top tot teen nat geregend. Dus ik heb ook nog G-spot mogen meemaken, die redelijk goed "live" muziek aan het maken was. Eindelijk begon het minder te regenen, Johan Cyber begon geluukig te draaien en werd aangekondigd als de blanke broer van Carl Cox . We hebben denk nog een kwartier naar hem geluisterd en wat hij draaide was kwalitatieve goede prog/trance.
Twee uur eindelijk droog en ik was nog steeds niet natgeregend 
Ff snel wat gegeten en nog 20 minuten van Sasha mogen genieten, die vent weet wat goeie muziek is, zonnetje kwam door, dus ff gaan chillen op de berg. Kleinenberg zetten de set van Sasha goed door en draaide ook meesterlijk.
Om 16:00 op ons gemakkie terug naar de Eurogroovestent gelopen om naar Armin en Ferry te luisteren. We werden zoals verwacht verwend met de beste trance .
Tijdens de set van Ferry ff wat gegeten en we besloten nog ff naar JP te gaan, want we hadden die area nog niet gezien. We kwamen daaro aan en ik stond daar naar beneden te kijken en was totaal sprakeloos. Staan daar op dat veld minimaal 15.000 man in het zonnetje te springen op de tunes van JP, die niet extreem aan het beuken was. Daar ook nog 20 minuten gestaan en Jp stond lekker te draaien. Tom Harding nam het zaakje over van hem en toen zijn we daar weggegaan, omdat we niet zo'n fan zijn van meneer Poopie Joopie
Tommie.
Snel ff Michel de Hey gecheckt en god die man kan echt techno draaien, echt super goed, alleen jammer dattie vriend van me niet zo'n fan is van techno, maar heb nog wel ff zitten spingen op Michel
Maar weer terug naar EuroGrooves, laatste 15 minuten van Gielen gehoord, was ook wel ok, maar niet super. Gelijk de tent uitgevlucht toen Jean opkwam en gelijk de Kremlin ingedoken voor Sister Bliss en die maakte het feestje van mij compleet , echte super draaide ze.
Om 22:00 zijn we verrot maar met een goed gevoel over de dag weggegaan om de grote drukte voor te zijn. Het was een af en aan rijden van tractoren omdat een hoop auto's vast zaten in de modder. Gelukkig hebben wij er geen last van gehad en we aren om 23:15 thuis en 23:45 lag ik gesloopt op me bed, terug te denken over een onvergetelijke dag.

Down-Under was da bomb
|