|
heh då ska du kolla in deras senaste remix:
Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)
totalt värdelös.
Tycker att de har blivit usla. Remixen på watching the waves var kass.
de har gjort ett mästerverk och det lever de på (The Beauty of silence). Sen dess bygger alla deras remixar på den (fast bara sådär 1000 gånger sämre).
en av deras få remixar som e riktigt bra var nog deras första remix Factor 9 - Release Me (Svenson & Gielen remix). Den låten var unik eftersom dess buildup var vackrare än själva refrängen =)
___________________
My new oldskool TRANCE mix!
|