|
| quote: | Originally posted by Optimus
met de verjaardag van Johan Cyber komt ie vast wel! |
Daar ga ik ook vanuit, zal beter zijn. Verleden jaar 5.5 uur staan stampen samen met Michel de Hey (big fun). Was echt ongekend 5.5 uur lang Cox en dan eindigen met Good Live van Innercity wow wow , echt een legandarische set was dat.
___________________

Down-Under was da bomb
|