|
Re: Qlimax Silverdome Zoetermeer 21-09-2002
Ik vind 'm wel degelijk apart.. zitten redelijk wat niet-standaard namen tussen.. :
| quote: | [i]
Area 1
Technoboy -> ok die is standaard, maar wel retegoed
The Darkman -> die zie je zelden, heb 'm wel 's gezien in de Hemk48e
Melanie di Tria -> nooit van gehoord
DJ Zenith -> een Italiaanse producer die eindelijk hier 's plaatjes komt draaien
Charly Lownoise -> 1x gezien in de Hemk48e, niet veel boeiends
Dana -> standaard maar oh zo goed
Pavo -> ook een vaste gast
Area 2
Bas & Ram -> nieuw op Qlimax maar ik heb hoge verwachtigen
DJ Isaac -> volgens mij 1e keer Q-Dance voor hem, goeie producer
DJ Gizmo -> draait ook zelden op grote feesten, ben benieuwd
Sunny D. -> gezien op QlubTempo, komt niet vaak..
DJ Luna -> ok, hij is standaard maar echt een toppertje
The Alpha Twins -> 1e keer grote feest? die gasten mixxen wel strak
Area 3
Haze & Abyss (4 hour set) -> nieuw op zo'n feest.. nooit eerder gezien
Pila (4 hour set) -> oldschool DJ die nu 's 4 uur gaat stampen.. vraag me ook af hoe hij draait
|
zoals je ziet zitten er dus 5 vaste namen in, en de overige 10 zijn min of meer nieuwkomers of mensen die zelden of nooit op grote feesten draaien.
___________________
GHF Community - for all your EDM needs!
|