|
| quote: | Originally posted by ScuL
tulpkabeltje vanaf je MD, of vanaf de Tape-Out van je versterker in de Line-in van de PC.
Volumeregeling openen, Line-in volume instellen en selecteren.
Start CoolEdit en opnemen maar. | thnx, en Btw, ik neem aan dat ik CoolEdit gewoon bij www.download.com kan downen.?!
|