|
Jammer eindelijk twee grote feesten in twee maanden tijd in Den Haag, gaat er één niet door. Was zo wie zo niet naar HQ gegaan, aangezien ik niet zo'n fan ben van Hard Huis, maar Den Haag werd weer eens een beetje op de kaart gezet binnen partyland.
___________________

Down-Under was da bomb
|