וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט
לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים
התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות
קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי...
Sep-04-2002 11:49
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
חחחח אחי יהיה בסדר....
עכשיו יש לי 34 שעות.....ואני מרוצה שיצאתי ממחשבים
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Sep-04-2002 11:52
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
כיתה י זה המון שעות
אבל שכונה
יא זה כבר יותר רציני
בינתיים ב יב אנחנו עושים את השטויות של החיייים
יש לנו מה זה קצת שעות
ומלא חלונות
קיצר
סבבה
רק מה לא באו השנה הרבה כוסיות סעמק
וצח רק שתדע לך שמבירורים רבים שעשינו אני וחברים שלי בחופש הזה שכבת ט של השנה זאת תהיה השכבה הכי כוסית של הזמן האחרון
יש כל כך הרבה איכותיות שם שזה מדהים... וזה רק ממה שאנחנו ראינו
___________________
.
Sep-04-2002 11:57
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
טוב אני בי"א
שזה ככה ככה שעות
היום פעם ראשונה הבזרתי
(אח שלי יהיה גאה בי...)
יש לי 43 שעות אבל אולי אני אצא מתקשרות שזה איזה 8 שעות ואז יהיה לי מערכת שיא הקלה......
וכיתה י' זה הכי שוק בארץ למדתי 30 שעות שנה שעברה....
ואלינו לא הגיעו כוסיות , לפחות לא ראיתי היום ואתמול..
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-04-2002 12:07
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
תאמת רועי אתה צודק
זה ככה בכפ"ס
יש לנו המוווווווווווווווווווווווווון כוסיות
ויש הרבה בנים שנראים די טוב- אני לא רואה אותי ממש מסתדר השנה
אין לי ממש סיכוי
אנשים בי' נראים כאילו י"ב
יש את תיכון היובל בכפ"ס
שהוא המרכז של כל הכוסיות
בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת
והשנה בכלללללל
יש שם המוווווווווווווווון
Sep-04-2002 12:07
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
Re: תיכון
quote:
Originally posted by NyKoN
וואי
קריעת תחת רצינית
יש לי 41 שעות שבועיות
5 שעות אפס
שבעצם זה כבר לא שעת אפס- זה שעה ראשונה
יום שישי גומר ב1 וזה השעה הכי מוקדמת שלי בשבוע
קריעת תחת רצינית בחלט
לא חשבתי שזה יהיה כ"כ מאסיבי ואתמול מזה שנאתי את הבצפר המזדיין הזה
אבל היום באתי לבצפר
והיה ממש כיף
עשו לנו מופע של חמי רודנר "הנוער נוהג אחרת" אז כל המופע צחקתי על חמי ההומו הזה
היה מצחיק בטירוף
בסוף הוא הודה שהוא הומו ככה מול כולם וקיבלנו שטויות בחינם ופגשתי חברים מתיכונים אחרים
התיכון שלי ככה הוא עננננננק
זה איזה 3 אגפים לרוחב ו3 לגובה לפחות
פשוט עצום
4 חצרות
בכל חצר יש מצלמה ובמזכירות יש טלויזיה שמראה מה יש במצלמות
קיצר
יומיים בתיכון- לא אהבתי את היום הראשון אבל עכשיו ממש כיף לי...
גלילי?
___________________
Sep-04-2002 12:08
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
Re: Re: תיכון
quote:
Originally posted by eXeTik
גלילי?
כצה
גלילי חרא
Sep-04-2002 12:09
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by NyKoN
בר רפאלי נראה לי למדה שם או איזה דוגמנית אחרת
סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-04-2002 12:11
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by NaOren
סתם שתדע... בר רפאלי לומדת בהוד השרון
אוף
לא היא
הייתה איזה דוגמנית אחרת
שעברה לניו יורק או משהו
אני ממש לא זוכר
היא הייתה במחזור של אח שלי שסיים לפני שנתיים
Sep-04-2002 12:17
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
חחח אורן אתה מטומטם
מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח
אפילו שחר לא הבריז !!!
___________________
Never again.
Sep-04-2002 12:17
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אורן אתה מטומטם
מבריז ממורים שעוד לא מכירים אותך
חחח
אפילו שחר לא הבריז !!!
רוצה לשמוע משהו עוד יותר מטומטם?
הברזתי למחנכת לפסקלית.....
מה אני יעשה הייתי עייף
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים