___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Sep-19-2002 10:43
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
quote:
Originally posted by Scorchio
פתח טלוויזיה \ רדיו \ אינטרנט
כן אני יודע
אחרי שכתבתי את הפוסט פתחתי
בני זונות!!!!!!
האוטובוס היה מלא!!!!
וקו 4 בת"א זה אחד מהקוים הכי עמוסים!!!!!
שיחנקו!!!
___________________
Sep-19-2002 11:32
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
הייתי עכשיו בבית ספר ושמעתי על זה
אלנבי...
בני זונות חזרו לשיגרת הפיגועים....
___________________
.
Sep-19-2002 11:43
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
אני מקווה מאוד שלא חזרנו לתקופה של הפיגועים
סעממק איתם מתי כבר יחריזו עליהם בתור רשות תומכת טרור
ואז ניקרע להם תתוחססס בני זונות
___________________
Sep-19-2002 15:55
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
אני רק לא מבין.........
כשהאמריקאים משמידים עשרות כפרים והורגים מאות ואולי אפילו אלפי אנשים חפים מפשע באפגניסטן, זה בסדר גמור
אבל כשאנחנו הורגים פלשטינאי אחד שהוא תומך טרור ותיכנן איזה 10 פיגועים ושהוא בדיוק היה בדרך להתפוצץ בעזריאלי, כולם מעבירים עלינו ביקורת!
כל העולם הזה דפוק, אני אומר לכם!!!!!
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים
___________________
Sep-19-2002 16:22
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני חושב שכל מדינה ומדינה צריכה לחטוף איזה מתקפת טרור ככה טובה שתפגע בכמה מאות אנשים ותשמיד איזה משהו חשוב אצלם, רק כדי שהם יבינו מה עובר עלינו ויתמכו בנו ולא בחיות האלה שקוראות לעצמן פלשטינאים
שמע גבר...
אין יותר שונא ערבים ממני, אבל לא משנה איפה יהיה פיגוע או אלפי הרוגיםם
איכשהו בסוף יאשימו את היהודים....
צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!!
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-19-2002 16:38
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by NaOren
צריך לקחת את המשפחה של התאבד הזה ולשלוח את כולם לאיזה מקום מסריח בלי אף אחד
רק ככה הם ילמדו שלא שווה להם לבוא להתפוצץ כאן!!!!
לאיזה אי בודד באמצע שום מקום עם הרי געש ובלי אוכל
שיאכלו רק קוקוס
___________________
Sep-19-2002 16:57
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
א-מ-ן
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-19-2002 17:01
Shibby
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: Givatayim
בראסמי חייבים לפוצץ להם את הצורה...
והפסיק לתת להם לפרסם כל מיני דברים עלינו
כי מה שהורג אותנו באמת זה שהם מראים 50 פעם מקרה אחד...!
אז אולי כדיי להגביל אותם!!
ופשוט לפרסם פירסום כבד ולכתוב כתבות שנוגעות לכולם
ומכתבים נוגעים ללב