Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
בקשר לדיסק הסודי המצונזר
אז ככה, הפלופי של אריאל כתוב ב
fat16
והוא צריך להעביר אותו ל
NTFS
....
אין לי אקס פי אז אני לא ממש יכול לסייע אבל אני זוכר שכשמעבירים את המחשב מ-95 ל-98 אז המחשב מעביר את כל מה ששהיה ב 16 ל 32 ואני מניח שככה זה גם עם משדרגים לאקס פי... מי שיש לו אקס פי בטח יכול לעזור בזה?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Sep-27-2002 18:21
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle
Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
יש תוכנה חמודה שנקראת פרטיישן משהו כזה שממירה כוננים בקלות
אני לא יודע איך משתמשים בה
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"
Sep-27-2002 18:57
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
"Portition Magic" i guess....
חפש בקאזזה...
לא תוכנה ממש קשה לשימוש...
Edit:
רק צריך לדעת מה עושים...
Sep-27-2002 19:03
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
טוב איך שאני רואה את זה:
הבעיה עם
FAT16
וכל השיטה הזאתי
היא שההרדיסקים יוצרים
PARTISIONS
של 2 גי'גה מקסימום
ושרוצים להפוך אותם ל
FAT32
אני חושב, שצריך לפרמט,
לא בטוח, אבל חושב
וכך גם אני מאמין שבמעבר ל
NTFS
או שזה רק שמריצים
FDISK
בשביל לחבר או לחלק מחדש
PARTISIONS
בכל מקרה, לא שמעתי על התוכנה
אני משחק עם ההגדרות האלה רק שאני מתקין
WINDOWS
ובמקרה הזה
WIN XP
ואז הוא שואל עם להמיר ל
NTFS
או לא
FAT 32
(את הכונן המפורמט)
אז תנסה להעזר בתוכנה שהם דיברו עליה
___________________
Never again.
Sep-27-2002 19:41
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
תשמעו משהו
לא כדי לשחק יותר מדי עם הפורמטים
fat32
היא הנורמה המקובלת מאז
win98
ntfs
זה בסך הכל פורמט פשוט לכונני רשת , וכוננים שצריכים לתפקד בעבודה טובה יותר ברשת
שזה אומר עוד דבר
אם אתם מתכננים להפעיל משחקים על כונן כזה
כדי מאוד שיהיה לכם הרבה זכרון
ntfs
לא מותאם למחשבים מתחת ל
p3
ומתחת ל128 זכרון
אם ובמידה שכבר עשיתם
ntfs
בכונן
ואתם רוצים לחזור ל
win98
יש רק שתי שיטות
אחת מהם
להקין עוד פעם
win2000/xp
ואז לפרמט בפורט הרצוי
קצת ארוך ומייגע
והשנייה היא לעשות
fdisk
ולזיין את הכונן הזה מהחיים שלכם ב
non-msdos
להפוך אותו לכונן רגיל
logical drive
ואז לפרמט
השיטה הכי קלה
שעליתי עליה לבד
=]
___________________
Sep-27-2002 21:03
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
טוב שמעו חייבים לפרמט כל פעם שמחליפים שיטה
אני החלטתי להשאר עם הכל על פאט 32 כי אני עדיין לפעמים ב98
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Sep-28-2002 07:16
GLoBaL-MUZiK
BaBaR King of Jungle
Registered: May 2002
Location: Kibuttz Haogen
חברה תקשיבו פעם אחת וזהו
תורידו את התוכנה
powerquest.partition.magic.8-underpl
כרגע הימרתי את הכוננים שלי מ
NTFS
ל
FAT32
והם הם עובדים מעולה......בעזרת התוכנה כמובן
אתם רק צריכים לעשות
Convart to
FAT32
TES
APPLY
וזהו......יאללה בהצלחה
מי שרוצה לינק שיבוא לאייסיקיו
139625164
___________________
מש"ק כיבוי תעופתי, אחד התפקידים החזקים
"כבאי טוב זה כבאי מעשן"