|
| quote: | Originally posted by Teknikol
ik zie belabberd weinig clips op tv van trance nummers, nie dak het zo erg vind, laat het maar zo underground blijven als mogelijk is
do not change topic plz |
//Dan had je t woord Underground, wat hier gewoon echt fout! is, niet moeten gebruiken! 
Maar idd, die discussie is al 115x gevoerd op dit forum.
IMHO voegen clips weinig tot nix toe aan t nummer. Ten eerste zijn de nummers al zo samengestampt dat meestal alleen het climax gedeelte overblijft en de hele opbouw nergens meer te bekennen is. Opzich logisch want de mensen moeten geboeid blijven door de muziek op TV & Radio! en met # van 8 min is de lol er snel af.
Zoals dat laatste Clipje van Rank 1. Het hele nummer wordt verkracht door racende auto's & gillende mensen. Hele waarde van t nummer weg (als die die al had ).
Zo, me kater ff weggetypt!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|