HyPeRSoNiC
Has Posted Here

Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by NyKoN
תודה תודה
ולמי ששאל(קשה לזהות כשלכולם יש את אותו אווטר)
יש לי דגם ממש ישן
אבל ממש... כי קניתי אותו ב99 אני חושב
MZ-R50
אבל הוא עדיין שולט
|
ואללה אחי לא צריך יותר מזה
לי יש אחד של שארפ והוא בן זונה!!!!!!!!!!
הוא דק אחושרמוטה עם סוללת ליטיום, שלט דיגיטלי, וחיבור לתוספת כזאת של בית סוללה לסוללת אצבע....... ועני לעוד שעות השמעה.........
אני רק לא זוכר את הדגם.......
___________________
|
|