|
Hij wel weet hoe shoppen heet, niet waar zijn, ik jouw uitleg.
Als je het station uit loopt dan komt u op een plein...laten wij zeggen dat dit het stationsplein is.
Ga midden op het plein staan met je rug NAAR het station toe.
Dan ziet u als het goed is een brug LINKS over water.
Deze brug gaat richting een kerk en een hotel (rechts), het steegje rechts gaat u in en na een paar 100 meter ziet u de Outland.
Als u nu naar binnen stapt loop u 10 meter de winkel in en slaat u rechts af de trap af.
Gelieve wel de deur eerst open maken.
Daar bevind zich de OUtland Techno Basement
Als u klaar ben bij Outland loopt u terug richting station.
U houd links aan en loopt weer over denzelfde brug die u naar links heeft gebracht.
Sla linksaf het Damrak op, u loopt nu richting de Dam.
In deze druk bevolkte straat komt u na vele argentijnse restaurantjes
(en Teasers, heel leuk kroegje, ga daar eerst pilsje drinken)
U vervolgt u weg en na een paar minuten ziet u aa uw rechter hand een bloembollen kraam, half in een grote overdekte steeg (met C&A der in dacht ik) deze loopt u in.
Aan het einde van deze steeg komt u op een drukke straat, deze steekt u over en na 200 meter in het steegje zit aan uw linker hand de Groove Connection.
Als u nog niet tevreden bent dan loopt u terug naar de laatst bezochte grote straat.
Dan slaat u af naar links en loopt zo voorbij de Hema.
Blijf doorlopen en op een gegeven moment ziet u aan de linker kant de Midtown en aan de rechterkant de Deep 'n Dance.
Hierbij dient u wel naar beneden te lopen en niet de kledingzaak binnen te stappen.
Ik wens u nog een hele leuke dag in Amsterdam!
|