vad betyder det att det är ett hål i vissa av ikonerna ute i vänstra kanten?
___________________
man with no sig
Oct-16-2002 12:21
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
More than 25 replies or 150 views
tror ja
Oct-16-2002 13:16
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
kan ju inte stämma, för ikonen för denna tråden har ju ett hål, och just nu 1 svar och tittas på 11 ggr
___________________
man with no sig
Oct-16-2002 13:44
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
skumt...
Oct-16-2002 13:47
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
kan det vara så att de trådar man själv lagt inlägg i har hål`och de man inte har skrivit i inte har hål? verkar nästan så
___________________
man with no sig
Oct-16-2002 15:00
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by reveal
kan det vara så att de trådar man själv lagt inlägg i har hål`och de man inte har skrivit i inte har hål? verkar nästan så
Så ere...
Verkar så allafall
EDIT:
Jo , så ere
Oct-16-2002 16:09
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
ok, fint att vi kom på det
dock borde tex swamper gå ut med ett meddelande, så att man inte blir så här förvirrad
___________________
man with no sig
Oct-16-2002 16:48
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Jag såg att han gjort en thread nånstans om det...kan inte hitta det nu.....han har uppdaterat hela forumsystemet typ Inte så mycket som märks kanske....
___________________
Oct-16-2002 18:01
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
det var ett "anouncement", men ändringarna har ju märkts först idag
men mind, du skulle kanske kunna be swamper om att byta färg (till förslagsvis den som var innan) på ikonerna som markerade "nya inlägg", för den nya färgen gör det svårt att se om det finns nåt nytt att läsa
___________________
man with no sig
Oct-16-2002 18:07
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by reveal
det var ett "anouncement", men ändringarna har ju märkts först idag
men mind, du skulle kanske kunna be swamper om att byta färg (till förslagsvis den som var innan) på ikonerna som markerade "nya inlägg", för den nya färgen gör det svårt att se om det finns nåt nytt att läsa
Det är nog inte han som har bestämt färgerna... Han har bara upptareat forumet med Vbulletin servern som hela tiden gör förändringar. Det är en betaltjänst såsom jag förstått det. Så det ingår lite nya funktioner ibland