Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
Welcome to Underworld
Op 8 november treed Underworld in de Heineken Music Hall in A'dam op (zie ook http://www.welcometounderworld.nl)...
2 vraagjes:
- Ik lees hier bijna nooit iets over Underworld, wat vinden TA-ers eigenlijk van deze (SUPER) band???
- Gaan er nog andere TA-ers naar de HMH?
___________________
Oct-17-2002 08:22
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht
Underworld heeft best wel dikke producties gemaakt toen Darren er nog bij was en hebben gelukkig hun eigen sound behouden na het vertrek. "You Bring Light In" is best wel een lekkere stevige track en het hele album 100 Days Off is gewoon super te noemen.
Underworld is 10000x beter dan The Chemical Brothers en al die andere liveacts figuren!
Ik ga niet naar de HMH trouwens
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
Oct-17-2002 08:43
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Underworld is vet, Ik had wel naar welcome to underworld willen gaan maar de kaartjes waren toch iets sneller uitverkocht dan ik had gehoopt....
beaucoup fish rules!!!!!!!!!!
Hoeveelste album was 100 days off eigenlijk, 7e alweer ofzo.
Lekker album, vanmij mogen er wel meer liveacts komen op festivals.
Owja chemical brothers waren vet in maart dit jaar ofniet theseus!!
(hey boy, hey girl)
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Oct-17-2002 09:33
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik denk wel dat er een x-aantal t wel leuke vinden maar de rode draad door dit forums is toch Trance Musika (nee echt! ) En dan bedoel ik wel de goede trance zoals op feesten van ILTrance.
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Oct-17-2002 10:00
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by magrec Lekker album, vanmij mogen er wel meer liveacts komen op festivals.
Als het goed is zie ik ze een dagje later, op I Love Techno
Oct-17-2002 12:55
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Ja ik vind Underworld super.....al kan ik niet zeggen dat ik superveel muziek van ze heb. Nog wel ligt er ergens een oud album in de kast dacht ik. Wil zeker nog een keer een live-optreden meemaken, lijkt me zo vet
Heb toevallig paar dagen geleden nog Born Slippy op de kop kunnen tikken, lag gewoon op voorraad bij juno (HINT! )
Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel
Ik ken ze eigenlijk nog niet zo heel lang maar dat ze flexe muziek maken is zeker en ook ik ga als het goed is zeker effe langs op I Love Techno.
Oct-17-2002 15:50
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Re: Welcome to Underworld
quote:
Originally posted by NILA.NL
Op 8 november treed Underworld in de Heineken Music Hall in A'dam op (zie ook http://www.welcometounderworld.nl)...
2 vraagjes:
- Ik lees hier bijna nooit iets over Underworld, wat vinden TA-ers eigenlijk van deze (SUPER) band???
- Gaan er nog andere TA-ers naar de HMH?
Hmmm... hier wist ik niks van... anders had ik zeler wel geprobeerd kaartjes te bemachtigen