Oct-27-2002 12:04
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Änvände bara stora pålitliga, använd yahoo
de små kan försvinna helt utan förvarning.
Oct-27-2002 13:48
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Har kört med home.se ända sen jag skaffa min första dator... funkar as bra, gratis och du kan skicka STORA mejl utan att det kostar nåt extra för den servicen...
hotmail suger... ett jävla segt system för att kolla sina mejl imo.
Registered: Apr 2002
mjooo, asså home funkar bäst av alla ja kör.. bara det att min session blir timed out hela tiden...asjobbigt för då förlorar man typ det man skrivit.. får hela tiden sitta å saxa å logga in om å om igen
myownemail har ja me.. (hehe.com-mail) funkar ok.. fast ja blir typ spammad me virus å skit.. står inte ut snart...
hum, men tack för tipsen
softation...
Oct-27-2002 15:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Men Glorie... varför använder du inte din outlook express för att kolla dina "home" mail ? Det som jag tycker är jobbigt med hotmail är just det att man måste surfa in på sånna konton för att se mejlen... ok man behöver ju inte det på hotmail men att "koppla" till mejl programmet på datorn går inte helt smidigt...
Originally posted by SteveTranz4ever
Men Glorie... varför använder du inte din outlook express för att kolla dina "home" mail ? Det som jag tycker är jobbigt med hotmail är just det att man måste surfa in på sånna konton för att se mejlen... ok man behöver ju inte det på hotmail men att "koppla" till mejl programmet på datorn går inte helt smidigt...
det är faktiskt lättare att koppla hotmail till Outlook än andra konton... men Hotmail suger ju ändå, så det kvittar ju