Wat zijn jullie meest ondergewaardeerde (wat een woord) van 2002? Dus tunes die bijna nooit iemand noemt of nooit iemand iemand draait maar toch zeker wel het vermelden waard zijn?
Hier zijn de mijne:
Airbase - Genie. Airbase.....
Above & Beyond - Walk on water. Goeie vocals en melody
Hemstock & Jennings -Crimson Soil. Heel uplifting
Jordan & Baker - Explode. Geen standaard trance plaatje, maar wel goed
Walt G vs Exciter - Contact (Showtek remix). Love this one
Voodoo & Serano - Loaded. Wauw, deze is echt maar ik heb hier nog NOOIT iemand over gehoord. Als je hem nog niet hebt, get it!
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Oct-31-2002 11:35
Subsonik
Bad Mother ******
Registered: May 2001
Location:
Ambush vs The Phools Inc - Assymetric (alle 3 de mixen)
deze plaat kwam ik laatst nog een paar x tegen in de afgeprijse bakken....onbegrijpelijk
Oct-31-2002 11:42
Access
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: Delft, Holland
Re: Meest ondergewaardeerde tunes van 2002
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Above & Beyond - Walk on water. Goeie vocals en melody
Dit is trouwes Catch - Walk On Water (Abover & Beyond Vocal Mix)
Maaruh ... vrij ondergewaardeerd:
Dreamcatcher - Twisted (Riva Dub)
Eigelijk nog niemand over gehoord
___________________
TUNE: Hiver & Hammer ft Javah - 5 Million Miles
Oct-31-2002 12:01
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Sven Wittekind - Test Signal (Braindead EP)
Alleen nog gehoord toen ik hem aan bellie gaf op Base in your F#ce....echt super beukplaat maar nergens nog gehoord....heel vreemd...
___________________
Allemaal gelul!!
Oct-31-2002 12:13
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
Location: Noord-Holland
Stamina - Skywalker!!!!!!
Naar myn mening één van de ALLERBESTE nrs van dit jaar!! en k luister er op dit moment naar
___________________
Keaton always said, 'I don't believe in God, but I'm afraid of him.' Well I believe in God. And the only thing that scares me is Keyser Soze.
Oct-31-2002 17:51
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
Location: Raalte, the Netherlands
Dariush - Ira (Original Mix)
Hebbik ook weinig over gehoord vink wel super plaatje met zwaar relaxte sound
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
Oct-31-2002 19:36
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
en wat d88 we van: tenth planet - walk on water? k hou van die beat + de vocals. en euhm. sun decade - im alone (mirco de govia vocal remix) mennn ik ga bijna huilen als ik die vocals hoor. zoo onwijs ontroerend....!
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Oct-31-2002 19:43
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Ondergewaardeerd... hmmm... dan zou ik es in me platenbakken moeten gaan zoeken... maar daar heb ik weinig zin in met me arm in deze staat...
Maar ik weet er wel 1tje... Ehmmm... Mistique - Freedom (insolent bass mix)
Grtz!
Oct-31-2002 19:44
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
wat hebbie gedaan met je arm??? teveel bezig geweest met jezelf omdat het zusje van Zip dr arm uit dr kom heeft??
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Oct-31-2002 19:51
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Neej, ik dacht wat zij heeft wil ik ook en heb dus maar even een ongeluk gehad vandaag waardoor nu ook mijn arm stuk is...
1 voordeel, ik krijg morgen ziekenbezoek van een zeker iemand
Ahum... BACK ON TOPIC!
Nov-01-2002 03:17
arjoderoon
Daniëlle Addict
Registered: May 2001
Location: The Netherlands
zielig hoor. beetje het slachtoffer spelen om bezoek te krijgen van een zeker iemand
maar goed. nog meer ondergewaardeerde tunes hiero?
___________________
Fav Artists:
Ashley Caselle
Brian S
Deep Dish
Delerium
DJ Tiesto
Nov-01-2002 07:57
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Wat zijn jullie meest ondergewaardeerde (wat een woord) van 2002? Dus tunes die bijna nooit iemand noemt of nooit iemand iemand draait maar toch zeker wel het vermelden waard zijn?
Airbase - Genie. Airbase.....
Dat komt omdat deze alleen nog maar als mp3 bestaan... en natuurlijk niet iedereen houd van melodic trance
quote:
Originally posted by Access
Maaruh ... vrij ondergewaardeerd:
Dreamcatcher - Twisted (Riva Dub)
Eigelijk nog niemand over gehoord
Ik heb deze ook nog niet.. heb 'm ook nog nergens gezien
Ik kan niet 1,2,3 een ondergewaarde tune bedenken... misschien Eon - Pocket Damage... toch echt een topper van Ferry