|
ik heb dat logo van et shirt nog wel ergens (ik delete nooit wat)... ik zoek et ffies...
edit: gevonde...tis niet van ebste kwaliteit, maar ik had alleen een minilogotje heb et een beetje uitvergroot, maar et idee is duidelijk..kan der altijd nog wat moois van maken

___________________

ta-forum-members midi site
Last edited by John on Nov-03-2002 at 19:48
|