Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > underskatta aldrig underkylt regn =P
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Talking underskatta aldrig underkylt regn =P

hoho...vilka äventyr man varit ute på idag...först fick ja motorstopp för att ja råka glömma lyset på typ 10 min...¨vi hade dåligt batteri sen innan på skrotbilen...SUCK...så då fick ja fråga en man om hjälp.. hehe (lite pinsamt allt, visste inte så mycke om startkablar)

men det blev bara värre asså. körde ut i d norrländska skogarna å var på väg hem från min farmor... på nyheterna å radio gick de ut med larm om underkylt regn.. hehe... men d var typ en grad varmt ändå så ja tänkte att det var lugnt... å så märkte ja när ja körde att ja inte kom ¨nånstans när ja gasa på ettan.. haha... så det var rena BLÅFLEN.... skithalt asså...körde på iaf...Kom slutligen efter en enslig skogskörning till Dödskurvan som ja kallar den...typ...80 graders kurva Å där var det TVÄRSTOPP.... två bussar stod still, en traktor å en massa bilar... och folk börja backa å greja.. så ja tänkte att ja måste vända bilen ja me... ehe

å så börja ja mig på en s.k. BILSKOLE-vändning.....den när man kör fram å svänger, backar... ja ni vet
MEN...det skulle ja inte gjort... för JA GLEEEED ner i ett dike.. me bakdelen av bilen.. haha...illa....så jekla halt var det....SOM TUR var kom tre starka män å putta upp bilen på vägen igen...hehe, jag satt i då ... hohoho... allt ja kunde säga var typ: Shit, shit shit.. haha... fast ja tackade dem jäääättemycket såklart....sen fick ja åka... typ 1,5 km för att vända bilen på en gårdsplan...våga fan inte vända på vägen igen...sen kom sandbilen tillslut å då kunde man köra...igen

så ta det lugnt i vintertrafiken asså.. ni vill inte råka ut för det som hände mig idag.

Peace & Love

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-06-2002 20:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

ojdå.. låter inte kul... bra att det inte hände nått värre iallafall.
du kanske inte hadde varit här idag då

Old Post Nov-06-2002 20:32  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2001

Sånt där händer bara i lapphelvetet, flytta till betongdjungeln istället...

Old Post Nov-06-2002 21:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

jävla urskog

Old Post Nov-06-2002 21:08 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Kraith
Sånt där händer bara i lapphelvetet, flytta till betongdjungeln istället...

Öhh... underkylt regn wreckade min fina golf på Östermalm...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-06-2002 21:34  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

glorie: verkar inte så ballt, men det var rätt skoj att läsa om hehehe

som anden säger, underkylt regn drabbar alla delar av vårt kära land... dock kanske det sandas etc snabbare i städer än ute på landet....

Old Post Nov-06-2002 21:55 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Drunk

aaa,

underkylt regn e f*n värsta boven...för att köra på snö e inte lika farligt.. hehe...inte lika halt menar ja...

dbl, awwww gulligt...men d var aldrig fara för mitt liv denna gång...snarare bilens....lät som hela underredet förstördes. hohohoho inte nåt att skratta åt iofs.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-06-2002 21:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
aaa,

underkylt regn e f*n värsta boven...för att köra på snö e inte lika farligt.. hehe...inte lika halt menar ja...

dbl, awwww gulligt...men d var aldrig fara för mitt liv denna gång...snarare bilens....lät som hela underredet förstördes. hohohoho inte nåt att skratta åt iofs.

jag vet.. jag e bara sån

Old Post Nov-06-2002 22:08  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

asså jag vet att jag inte borde men jag kan inte låta bli att skratta då jag läser detta

aja, va ju tur att vår lilla hemlis klarade sig helskinnad ur de hela då

[edit]

glorie btw svenska folket!!!

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-07-2002 01:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Smile Tongue

hahaha (glömt igen)

Ja men nu e ja på G serru...triggad som bara den!

I'll be right in there!!!!!!!

dbl, aaa okej fint me såna tycker ja

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-07-2002 15:17  Sweden
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Glorie
hahaha (glömt igen)

Ja men nu e ja på G serru...triggad som bara den!

I'll be right in there!!!!!!!

dbl, aaa okej fint me såna tycker ja

och snälla.. ta och skriv nån gång

Old Post Nov-07-2002 15:54  Sweden
Vizay
immiNspired

glorie tror du har missuppfattat det hela lite....posten skriver inte sig själv...du måste lixom lägga fingrarna på tangentbordet och skriva....du vet bokstäver formar ord formar meningar osv osv

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-07-2002 16:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > underskatta aldrig underkylt regn =P
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome track a friend needs help IDing [2002] [17]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" (Atlantis ITA Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:46.

Forum Rules: