Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > ¿por qué me da error cuando me trato de bajar un tema de esta web????
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cyberio
See Why Be



Registered: Sep 2002
Location: Madrid , Spain
Sad ¿por qué me da error cuando me trato de bajar un tema de esta web????

ni por ReGet, ni por Windows Normal.
si alguien sabe algo que me lo diga, por favor.

Old Post Nov-07-2002 20:13  Spain
Click Here to See the Profile for Cyberio Click here to Send Cyberio a Private Message Add Cyberio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lira
Ancient BassAddict



Registered: Nov 2001
Location: Brasilia, Brazil

Pero, ¿Cuál és el error? Puede haber muchos motivos Probablemente, creo yo, debes estar intentando bajar un tema cuando el servidor estea lleno, y por eso, no consigues lo que quieres... intente nuevamente mas tarde ¿o és otra cosa?


___________________
Indiana Clones Upcoming Sets
[ I May Upload Something Someday ]

Old Post Nov-08-2002 01:33  Brazil
Click Here to See the Profile for Lira Click here to Send Lira a Private Message Visit Lira's homepage! Add Lira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cyberio
See Why Be



Registered: Sep 2002
Location: Madrid , Spain
si, era eso. un error de FTP de esos

si, algo asi.
gracias.

Old Post Nov-08-2002 16:30  Spain
Click Here to See the Profile for Cyberio Click here to Send Cyberio a Private Message Add Cyberio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LiquidX
It's All OvA!



Registered: Mar 2001
Location: In Ur Mind

Cuando el servidor esta lleno, te va a salir ese ERROR, asi que trata despues .. o al ratito despues y ya :-)


___________________
Upcoming:

Michael Andrews Feat. Gary Jules - Mad World (Grayed Out Mix)

Old Post Nov-16-2002 07:28  Chile
Click Here to See the Profile for LiquidX Click here to Send LiquidX a Private Message Visit LiquidX's homepage! Add LiquidX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > ¿por qué me da error cuando me trato de bajar un tema de esta web????
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld trance [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGlobal 2001 - Happiness (Afterhours Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:38.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!