Ik ben sinds een tijdje weer terug maar ik vind niet dat het echt hier leeft zoals voorheen.....lijkt wel of het enorm dood is!!!
In de tijd met henkie henk djlex etc..werd er veel meer gepost en geouwhoerd,kwamen er nog wel eens leuke rellen etc...maar zo te zien is het meer kijken dan een ook maar een beetje posten.ERG Jammer...
Registered: Sep 2001
sja vroeger was altijd alles beter...
forum heeft zn ups en downs denk ik..
af en toe moet iedereen gewoon ff lekker zeiken. op dat het zo saai is, dat er onzin threads zijn, dat er teveel geflamed wordt, dat de mods niet goed hun werk doen, dat et traag is, de sint er weer is en weetikveel wat nog meer...volgens mij wordt er niet veel minder gepost dan normaal, maar dat kan aan mij liggen.. heb zelf wel een paar drukke weken gehad en dus niet echt veel gepost
Tsja, er zijn drukkere en minder drukkere perioden, maar de minder drukkere periode duurt nu wat lang inderdaad....
Dus mensen: POSTEN!!
Nov-19-2002 17:14
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Er werd juist gezegd dat er teveel onzin werd gepost daarom werd hier een stokje voor gestoken....ben ik het ook mee eens...het is een muziekforum (kunnen natuurlijk best topics worden geopend die daar niks mee te maken hebben, maar het moet niet uit de hand lopen)....als je onzin wil moet je naar de chill out. Dat zijn nou eenmaal de regels....daar was geloof ik ook hele tijd geleden een discussie over.
ja tis b-tje duf geworde hier, sinds henkie weg is ja. mja jammer ja
Nov-19-2002 17:23
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Er wordt weldegelijk minder gepost dan een jaar geleden.
Dit komt mede doordat er al veel topics zijn geweest over algemene dingen.
Een andere reden is dat er steeds minder kwaliteits trance uitkomt.
ikzelf ben ook meer op de hardstyle toer
Ook het useless thread gehalte is stukken naar beneden gegaan, en zoals akira al zei, in de tijden met Henkie_Henk en DJ Lex was het wel anders.
Toen kon je het forum bijna niet bijhouden
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
mmm.. tja, er word nu wel meer normaal gepost maar helaas ook minder.. ik vin beide belangrijk want meer posten is gewoon leuk, heb je ook meer onderwerpen etc.. (dom of niet..)
maar aan de andere kant vin ik dat door de hoeveelheid meetings etc ik wel een aantal ta's heb leren kennen, en dat geld voor veel ta's hier.. het word wel veel hechter, maar geen cliqueje.. of hoe je het ook mag schrijven!
ja ik vind dat er ook weleens wat meer gepost mag worden.
en dan niet alleen in de 3-woorden-thread
dat het een stuk rustiger is de laatste tijd komt ook doordat een
hoop mensen naar IRC zijn gegaan en daar de dingen bespreken die normaal op het forum werden besproken.
Nov-19-2002 17:40
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by TimeportE
het word wel veel hechter, maar geen cliqueje.. of hoe je het ook mag schrijven!
kliekje?
Nov-19-2002 17:41
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by AlFerox
DJLex is er anders nog steeds hoor.. toch?
ja ik vind dat er ook weleens wat meer gepost mag worden.
en dan niet alleen in de 3-woorden-thread
dat het een stuk rustiger is de laatste tijd komt ook doordat een
hoop mensen naar IRC zijn gegaan en daar de dingen bespreken die normaal op het forum werden besproken.
vin eigenlijk dat de irc ook erg stil is geworden of iedereen moet net weg zijn gegaan als ik af en toe langs kom, of door mij weggaat!