I några av trådarna så säger bla amnezia och dbl att de gör lumpen för tillfället... kom därför på följande frågeställning
Av er som är tillräckligt gamla, har ni gjort lumpen? Var? Var det roligt/givande etc? Varför/varför inte?
Av er som lite yngre, gör ni lumpen eller inte?
Av er som är ännu yngre, vill ni göra den eller inte?
Själv gjorde jag lumpen 99/00 på A3 i Hässleholm, en för mig mycket rolig och givande tid.
Nov-21-2002 16:47
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Yeah right... jag var på mönstringsanläggningen i 12 timmar, sen vart det, bye, bye... Hade dock grymma testresultat, så jag gjorde mönstringsförättaren besviken... han hade tydligen stora planer för mig :)
Nov-21-2002 16:53
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
jag har gjort lumpen me, i Arvidsjaur
Nov-21-2002 17:03
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Glorie
jag har gjort lumpen me, i Arvidsjaur
ärligt? coolt isf
Nov-21-2002 17:06
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Psykologen och jag kom överens om att ja inte skulle göra lumpen
för jag är psykiskt sjuk!
Nää...men nästan
MoOoOOoHahaha!
Nov-21-2002 17:08
Virus
yes
Registered: Oct 2001
Jag var och mönstrade i 1 timme och 20 minuter. Jag kryssade i en massa allergier som jag inte hade och skrev att jag hade mycket svår astma. Då fick jag bara titta på introduktionsfilmen och sen gå och prata med en sjuksköterska som inte krävde några som helst bevis för min sjukdom. Sen satt jag och pratade med mönstringsförättaren med guldklocka som kollade snett på mej och förklarade att jag fått diagnosen "JC Hälsa", vilket gav mej en hedervärd plats i utbildningsreserven.
Jag ville aldrig göra lumpen, men det skulle varit roligt att ha gjort IQ- och styrketesten.
Nov-21-2002 17:22
Glorie
Goodbye for now
reveal, varför skulle du tycka det var coolt??
aha, han gillar tjejer in control
neee allvarligt så har ja inte gjort lumpen, vet nog vad ni snackar/snackade om asså...
Nov-21-2002 17:31
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
jag har varken gjort lumpen eller mönstrat än men det börjar bli dags snart....mina planer är att totalt äga upp psykologen...antingen det eller typ lägga på stilen á la psykiskt sjuk galning
batteries not included.
- dave
Nov-21-2002 17:37
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Vizay
jag har varken gjort lumpen eller mönstrat än men det börjar bli dags snart....mina planer är att totalt äga upp psykologen...antingen det eller typ lägga på stilen á la psykiskt sjuk galning
Varför krångla till det? Är det inte lättare att säga att man inte vill göra lumpen? De har ju faen knappt råd att ta in några längre, då lär de ju satsa på att ta in de folk som faktiskt vill göra lumpen.
Nov-21-2002 17:40
Glorie
Goodbye for now
fast dom har väl inte de kriterierna tyvärr??
Nov-21-2002 17:45
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
som anden säger, det lättaste är att helt enkelt säga att du inte vill göra lumpen
varför vill du inte göra den förresten?
Nov-21-2002 17:47
Glorie
Goodbye for now