Originally posted by Connector
har nyss börjat tanka... återkommer med svar =)
tjoho, vad ROLIGT
.......är jag mobba eller nåt? säg, snälla om nån tycker det
Dec-17-2002 13:21
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Endre
.......är jag mobba eller nåt? säg, snälla om nån tycker det
Nja... jag skulle inte säga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig j/k
Angående mixen. Övergångarna var helt ok men låtarna var inte min stil. Känns som lite för mycket gladtrance (och jag gillar lite hårdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive
& Mesh - Purple Haze var sköna låtar. En helt ok mix som kommer spelas i igen här hemma
Originally posted by Connector
Nja... jag skulle inte säga mobbad... inget personligt, bara det att vi hatar dig j/k
Angående mixen. Övergångarna var helt ok men låtarna var inte min stil. Känns som lite för mycket gladtrance (och jag gillar lite hårdare stil). Solar Factor - No Return (Remix), L.S.G. - The Hive
& Mesh - Purple Haze var sköna låtar. En helt ok mix som kommer spelas i igen här hemma
ok...tack
men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er
Dec-17-2002 17:19
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Endre
ok...tack
men, jag ska aldrig mer posta en låt eller en mix id et här forumet..ALDRIG, tack vare er
Men du kan skicka ett pm till mig iallafall så jag kan tanka
tack så mycket.. väntade på att du skulle säga så
nä, men jag har laddat ner det.. har tyvärr bara inte haft tid att lyssna på hela ännu... fick åka tillbaka till sthlm(lumpen) idag... men när jag kommer hem skall jag lyssna..
jo förresten.. e det möjligtviss christina aguelera(how the fuck spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes ögon
Dec-17-2002 17:41
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by dbl
jo förresten.. e det möjligtviss christina aguelera(how the fuck spellar hon sitt namn?????) som du har i din sig? ser ut som hennes ögon