|
| quote: | Originally posted by Glorie
fy fabian va cooooolt asså!!!!! 
vem sa.. "hänger du på Tranceaddict elle?"
eller
"ja hänger på TA, en bra sajt!" |
Det var Christer! 
*Edit*
Jag babbla förresten om t.nu i början! Hehe 
Fett chockad att få veta att både Christer och hans polare hade varit på TA3! 
___________________
One of the few ones left
Last edited by ExOn on Dec-21-2002 at 15:36
|