Registered: Apr 2001
Ja Smirnoff te gruwelijk. Had een programma op BNN met Kampheus gezien en in het begin is hetw el leuk, maar dan zie je de verwondingen en is het gewoon te wreed.
Die Tattoo is ook zo ernstig, Vind het goed dat die gasten nu in de bajes zitten, want mensen die zo makkelijk te beinvloeden zijn mag je niet misbruiken voor dit soort doeleinden
Dec-22-2002 13:59
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
het is idd ziek om "zwakkere" te misbruiken!
Dec-22-2002 15:14
Kakao
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Hoe debiel kan je zijn, stelletje idioten. Verdienen zelf een flinke tik tegen de kop.
Dec-22-2002 15:53
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja Smirnoff te gruwelijk. Had een programma op BNN met Kampheus gezien en in het begin is hetw el leuk, maar dan zie je de verwondingen en is het gewoon te wreed.
Die Tattoo is ook zo ernstig, Vind het goed dat die gasten nu in de bajes zitten, want mensen die zo makkelijk te beinvloeden zijn mag je niet misbruiken voor dit soort doeleinden
ja ik heb die reportage van Kampheus ook gezien, echt schandalig gewoon...
zie de humor er niet van in... , in tegenstelling tot jackass dan
Ik heb even een kijkje genomen op de website van Bumfights en dit gaat echt te ver. Mensen opjutten die elkaar daarna compleet in elkaar trappen, zwervers mishandelen voor geld, enzovoort.
Het verschil met Jackass is dat de mensen van Jackass alle stunts zelf verzinnen en uitvoeren en niet al teveel worden beinvloed door anderen. Dit is echt ziek, als je dit besteld dan spoor je echt niet.
De mensen die dit verzinnen mogen van mij een spuitje krijgen, wat een bagger dit!
BLEEEH ! ! !
Dit lucht op...
Otte
Dec-22-2002 21:01
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
quote:
Vind het goed dat die gasten nu in de bajes zitten, want mensen die zo makkelijk te beinvloeden zijn mag je niet misbruiken voor dit soort doeleinden
helaas zijn het alleen camera mensen die gepakt zijn en in debak zitten, de producers zijn voortvluchtig....
Dit is echt te ziek voor woorden.
Dec-22-2002 22:46
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Ik heb het laatst ook gezien, echt heel ziek die gasten hoor.. En dan te bedenken dat ze er flink geld aan hebben verdiend.
Dec-22-2002 23:41
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Ben blij dat ik dit nie gezien heb...
Dec-23-2002 03:02
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by serialkillah
helaas zijn het alleen camera mensen die gepakt zijn en in debak zitten, de producers zijn voortvluchtig....
Dit is echt te ziek voor woorden.
ja weet ik, was het alleen vergeten te vermelden
Dec-23-2002 11:13
jp
Retired tranceaddict
Rufus de stunt bum, die is echt vet!
Mijn held
Dec-23-2002 20:49
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
ben ik dan de enige die niet negatief gestemd is over deze film?
ik kan er niet zo van genieten als van Jackass maar over het algemeen is het leedvermaak en dat is en blijft grappig.
bovendien sla je twee vliegen in één klap als je die zwervers er ook nog geld voor geeft, hopelijk doen ze er wat nuttigs mee.
het is en blijft natuurlijk de keus van het 'slachtoffer' zelf.
als hij in de eerste plaats niet in die situatie was beland dan had ie dit soort acties ook nooit hoeven doen voor geld.