Allereerst, wat een lekkerrr nummer is dat maarre mijn vraag is, wie weet wat die gast op 3.20 min zegt/zingt? en dit is geen "standaard" (als je daar ooit van mag spreken) techno neem ik aan... waar mag je dit nummer onder scharen eigenlijk? Jukx, M5 help me out
hey b33r lekker nummer ja geen idee what ie zegt though tjo
meesterlijk nummer jah , ik had hem ook al in mn top 3 van dit jaar staan maar de text zal wel een eeuwig raadsel blijven net zoals van : Mario Piu aka Dj Arabesque - Serendipity Hand's Burn - Good shot maarja nix aan te doen.. owja.. ik vind Legowelt - Nuisance Lover ook heel erg fat... aanradertje dus
___________________ To help our clients and our people excel.
Last edited by M5 on Dec-26-2002 at 17:17
Wel een lekker nummertje idd. Naar mijn mening is het meer electro met wat techno invloeden.
quote:Originally posted by M5 maar de text zal wel een eeuwig raadsel blijven net zoals van : Hand's Burn - Good shot ff lekker off-topic: volgens mij zegt-ie "good shot kid, i think you got him"
___________________ Greetz from the M-Peror (Map of all Dutch TA members!)
quote:Originally posted by M_Peror ff lekker off-topic: volgens mij zegt-ie "good shot kid, i think you got him" heej idd ja luister ook ff naar serendipity
Jaa, die klotevocals ook, zelfs op het BXR forum weten die nerds het niet het enige wat ze zeggen is dat een politieagent in een discotheek iets zegt van dat iednereen rustig moet blijven ofzow
haha nou wat ik ervan kan ontcijferen is ... easy as it goes, Legowelt ... to the disco schiet niet echt op dus maarja, wel geinig nummertje ja. ik zou het gewoon electro noemen.
___________________ The Hague is the plague!
als we het toch over vocals hebben.. dan wil ik wel graag weten wat dat gekke stemmetje zegt in de break van Vitalic - Pony part 1
Serendipity: l'Attantion sil vous plait, police, nous allons visiter de controleren de nog iets en dan geef ik het op
quote:Originally posted by AlFerox als we het toch over vocals hebben.. dan wil ik wel graag weten wat dat gekke stemmetje zegt in de break van Vitalic - Pony part 1 nu je het zegt.... ff luisteren dan maar
quote:Originally posted by M5 luister ook ff naar serendipity Sorry mijn frans is ongeveer net zo goed als m'n russisch. Ik kom net zo ver als Ryo
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA