רק שמחר מתישע וחצי מסיבה סגורה לוי.אי.פי עם סלבריטיס !
ובר סושי וכל מיני שטויות כאלה !
קיצר משהוא מטורף !
ומשתיים עשרה וחצי פותחים את זה לקהל הרחב !
מירי בוהדנה ובר רפאלי הולכות להיות שם עם
עוד פווול דוגמניות וכאלה !!!יא אללללה !
קיצר - אחת שרצתה אותי פעם מארגנת חלק גדול מהארוע
יש לי כניסה ב-9:30 ב30 שקל !!!!!!
אאאאאאאההההההה
ושתייה חינם !
הקטע הוא שהיא יכולה לארגן גם לחברים שלי רק שיש לכולם צבא ביום ראשון
ולי רק יש יום חופש
מישהוא מעוניין פה לבוא מחר לטילאלוי ?
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Dec-27-2002 15:12
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
בעעעעעעע
I wish
but girls comes frist
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Dec-27-2002 15:34
DjNumShum
Kusiot Addict
Registered: Sep 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
בכיף
רק חבל שיצאתי למקוצרת
___________________
"No Sane man will dance."
- Cicero (106-43 B.C.)
Dec-27-2002 15:58
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
מתי אנחנו חוזרים?
___________________
.
Dec-27-2002 16:33
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור
מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?
___________________
Never again.
Dec-27-2002 16:43
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
מחר שר הטבעות
מחרותיים מבחן בחיבור
מישהו יכול להסביר לי חיבור / מה ללמוד למבחן ?
אני יכול...
אל תלמד כלום!!!
רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות
ותנסה לנסח כמה שיותר טוב
לא לחזור על דברים
להצמד לנושא
ולהבין את השאלה ולענות עליה
יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה
אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב
אחר כך מסביר את תופעת האלימות
אחר כך הגורמים לאלימות
דעתך
דרכים לפתרון
וכו
___________________
.
Dec-27-2002 16:48
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict
Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יכול...
אל תלמד כלום!!!
רק אל תשכח מזח ושוליים כי זה 5 נקודות
ותנסה לנסח כמה שיותר טוב
לא לחזור על דברים
להצמד לנושא
ולהבין את השאלה ולענות עליה
יענו אם שואלים אותך על זה שהאלימות בארץ היא לא טובה לציבור ובלה בלה בלה
אז אתה עושה פסקת פתיחה איזה סיפור קטן או משהו כדי לבסס את מה שאתה חושב
אחר כך מסביר את תופעת האלימות
אחר כך הגורמים לאלימות
דעתך
דרכים לפתרון
וכו
ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום
Dec-27-2002 16:55
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
ממה שהקשבתי בשעור האחרון שהיא דיברה על המבחן (השעור הראשון שלא ישנתי בו בחיבור השנה)
אז היא דיברה משהו על ראשי פרקים וחטיבות וחרא
למישהו יש מושג מה זה ?
___________________
Never again.
Dec-27-2002 16:55
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
כמה שהייתי שמח לבוא אחי... אבל אני יהיה כ----------ל כך
Tzaeeeeeer
Originally posted by NyKoN
ובסוף כותב סיכום קצר של 3 שורות על מה שאתה חושב וכמה מילים לסיום
זה לא הפיסקה המזדיינת שאתם עושים בלשון
זה חיבור שלם
בסוף אתה מסכם את המסקנות שלך שנוגעות לשאלה
ויכול לסיים עם אותה דוגמה שבסיפור בפסקת הפתיחה שלך...
יענו אם כתבת שם על משה שחטף מכות וגרם להעצרם של האלה שהרביצו לו...
תגיד בסוף שמשה עשה טוב שסיפר ובלה בלה בלה
אתה מבין את העקרון
___________________
.
Dec-27-2002 17:14
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
אחייי אני דווקא מתאים לי לבואא אני מתחיל מאוחרר ביום ראשוןןן