Hoe lang kunnen we nog genieten van Trance? Sommigen vinden misschien dat Trance zijn grootste tijd gehad heeft, terwijl anderen vinden dat Trance net goed aan het opkomen iz.. Wat vind jij?
Ik denk dat we sowieso nog 2/3 jaar kunnen NJoyen, maar wat als het allemaal ooit eenz over iz? Wat dan?? Laat je mening horen (naja zien anywayzz) en thnx alvast..
Laterzzzzzzzzzzzz
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Jan-01-2003 21:34
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
die discussie hebben we al eindeloze malen gevoerd op dit forum, uiteindelijk liep het tot niets uit - spit anders maar wat verder om het te zien.
oftewel, doe me een lol en closen die hap!
laterzzzzzzzzzzzzzzzzz
o en gast, BrEEZzZaH!?!
Maaruhm, progressive/(uplifting)trance/techno heeft me altijd geboeit en boeit me nogsteeds, er komen nog altijd bergen hele goede platen uit en de enige die merken dat trance uitsterft is de grote massa omdat de hype snel weer over is, de ene keer is de hype dance, straks is het weer RnB, dan weer klassiek en weet ik veel meer... op een gegeven moment zijn al die eendagsvliegjes weer weg en komt de underground weer omhoog... dan wordt het weer leuk
___________________
We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Jan-01-2003 22:09
AirPole
Trance, where are you??
Registered: Jan 2002
Location: Groningen
GESLOTENZZZ!!!
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
trance blijft nog wel ff hoor, zo lang is t er nog niet, en rock muziek bestaat ook al 100 jaar, en trance pas 10 of 12 ofzo, dus wees maar niet bang mijn zoon
laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Jan-02-2003 09:40
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
doe mij nog maar wat heerlijke prinshendrikbier
WAT EEN KUT BIEER
___________________
I hate the global warming hoax
Jan-02-2003 09:41
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
in het oosten is het al een tijdje uitgestorven
___________________
Ga eens dood!
Jan-02-2003 10:58
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Gewoon wat meer searchen Trancezoner.
En omdat de jongelui weer eens een thread verneuken....
** CLOSED **
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..