Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > קצת פוליטיקה
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
קצת פוליטיקה

ההודעה הבאה פורסה כתגובה למאמר גדול שפרסם
YNET
לפני כ 4 ימים באשר לבחירות, מאד מעניין, במיוחד התגובה הבאה
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2354395,00.html


שם השולח: יוחנן המטביל

אזור מגורים:

דואר אלקטרוני:

נושא: הבחירה דווקא קלה מאד

תוכן:

הבא
הקודם
כל אזרח בעל זכות בחירה באשר הוא, חייב לעשות לעצמו את המאזן האישי שלו ולהצביע עבור מי שעשה עבורו הכי הרבה.יודעים מה היה קורה אז?? הליכוד אולי 4 מנדטים של משפחות אפל, אלפרון, גבריאלי,ועוד כמה על ספיחיהם והנהנים מטובת הנאתם. עבודה- אולי 2 מנדטים, משפחות שחל, גז זאבי ועוד כמה כאלה שנהנו מאנשי העבודה על ספיחיהם ומלחכי פינכתם. רובו המכריע של העם וציבור הבוחרים לא קיבל מאומה לא מזה ולא מזה. רק מרורים, כאב לב,רשלנות,עוני,אי לקיחת אחיות אישית על כלום והרבה הבטחות שווא. גם רשימת הליכוד וגם רשימת העבודה הינן רשימות עייפות, אפורות ומלאות ב"אנשינו" שלא יביאו שום בשורה או תיקון למצבנו העגום. ב-1973 שלחו אותנו אבותיהם של מצנע, רבין בורג רמון ועוד, למות ככה סתם בגלל מחדליהם. ב-1967 הדיחו אבות העבודה את אשכול היחיד לוא שמעו בקולו לא היינו במצבנו היום. לא יכול לשכוח להם!!!, ברק, הביא עלינו את המלחמה הנוכחית,בזה שלא היה לו האומץ או הראות לדכא את עראפאת ומיד. ביבי שרון את שלום הביאו לנו עוני, בוץ ויאוש. רוב העם הם אנשים הגונים וצמאים לשינוי, וניתן לשנות! אסור להצביע לא עבור הליכוד ולא עבור העבודה. הביטו במראה ושאלו את עצמכם מה עשו אלה או אלה עבורי? ועם זה לכו לקלפיות. ושלא יעבדו עליכם שוב עם הבטחות ומילים נבובות!!!


___________________
Never again.

Old Post Jan-07-2003 13:19 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nesher
Flying Tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal

והמסקנה אחשלי?
מה שבדיוק אמרתי
עזבו עכשיו את הקטע של שינוי שאתם חושבים עליו בטוח שניה
העבודה והליכוד אותו דבר, זבל , למרות שאם כבר זבל , העבודה לפחות יכולה
(לשפר את המצב הכלכלי בניגוד לליכוד, והם גם הרבה פחות(לא כולם
מושחתים
ככה שאם כבר ליכוד או עבודה, עבודה
במבחינת דעות חוץ , אין מה לשפר
כולם אותו דבר, אותם רעיונות , אותו בולשיט
ברגע שאתה ראש ממשלה אתה מוגבל מפה ומפה ולא יכול לעשות שום דבר קיצוני
לא פינוי כל ההתנחלויות בכוח , ולא טרנספר, בטח שלא השמדה, וגם בסופו של דבר תקום מדינה פלשטינאית זה בטוח
ככה שעזבו אותכם משטויות , המצב הפנימי הוא החשוב, לכו תראו את המצעים הקשורים לכלכלה, של מי הכי הגיוני!
מה אתם רוצים להיות? אוכלי חינם שחיים על חשבון המדינה, או אנשים שמתפרנסים בכבוד
בוא נגיד שאמא שלי לא עובדת עכשיו , ומקבלת מזונות והבטחת הכנסה, אבל זה לא אותו דבר כי היא מחפשת עבודה וקשה למצוא היום

ועכשיו:

הדתיים עם כל הפטורים , כל התקציבים הענקיים , כל הישיבות המעפנות שמקבלות מליוני שקלים
בד"צ שמשלמים עליו המוןןןן כסף, מה שגם שלא רק שהרבנים האלה לא עושים כלום
ולא רק שהם בדרך כלל לא נמצאים איפה שהם צריכים לא לעשות כלום , כלום כפול
אז הם גם לוקחים שוחד ושמים חוטמות גם לדברים שלא מגיע להם
כל המוסדות הרבניים , הנישואים , תחבורה ציבורית בשבת
העובדה שהם לא עושים צבא ובאותו זמן מקבלים יותר כסף מחיילים שקורעים תתחת שלהם לשמור על המדינה
כל המחשבה הכללית שהמדינה הזאת בכלל לא צריכה להתקיים

כל אלה ועוד 1001 דברים שכבר נמאס לי לטחון אותם שוב ושוב ושוב ושוב
ואחר יבוא איזה אחד שלא יענה לי על שום דבר ויענה לי תשובה מפגרת בדיוק על משהו אחד
"אבל הדודים שלי עושים צבא"
או שיבוא מוקיון אחר ויגיד לי
מה, ש"ס בכלל לא עושים כלום , הם רק עוזרים לעניים
פחחחח
עניים
הם לא עוזרים לעניים זה אלף , וגם אם כן , הם עוזרים לעניים שהם בעצמם הפכו אותם לעניים
בקיצור !! ! ! !
תבחרו בי לראשות הממשלה, עזבו אותכם שינוי
חחחח
סתם
שינוי שולטים
ביי ביי לכם
איך אני אוהב פוליטיקה


___________________

Old Post Jan-07-2003 13:40  Israel
Click Here to See the Profile for nesher Click here to Send nesher a Private Message Add nesher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

ממממ תאמת שאני מיתבלט ביכלל אם להצביעע
כבר

יש מצב שאני יצביע שינוי אבל זה סיכויים קטנים מאוד


___________________

Old Post Jan-07-2003 13:42 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nesher
Flying Tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal

quote:
Originally posted by Sniper
ממממ תאמת שאני מיתבלט ביכלל אם להצביעע
כבר

יש מצב שאני יצביע שינוי אבל זה סיכויים קטנים מאוד


חבל
תצביע, כל קול חשוב
אם זה האידילוגיה שלך , אז לך איתה
עד הסוף


___________________

Old Post Jan-07-2003 13:44  Israel
Click Here to See the Profile for nesher Click here to Send nesher a Private Message Add nesher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

כן אלעד זה גם לא סיפור להגיד

"אהה אני נגד השלטון, תומך בשינוי, אבל לא נראה לי שאני אצביע בסוף"

תצביע ותשפיע !
Let Tommy do the work

ורותם
קבל נשיקה


___________________
Never again.

Old Post Jan-07-2003 14:06 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים
ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים


___________________

Old Post Jan-07-2003 14:41 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NaOren
shake it H-A-R-D



Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel

ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה....

ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה
אז
מפדל!!!!

איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!!
מה רע בדתיים ????
סעמק כבר לדבר על זה ....
טחנו את האממ אמאאאא של הנושא

רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי...


___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים

Old Post Jan-07-2003 14:46 
Click Here to See the Profile for NaOren Click here to Send NaOren a Private Message Add NaOren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nesher
Flying Tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal

quote:
Originally posted by NaOren
ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה....

ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה
אז
מפדל!!!!

איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!!
מה רע בדתיים ????
סעמק כבר לדבר על זה ....
טחנו את האממ אמאאאא של הנושא

רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפוסט הכי מצחיק בארץ
גבר, אני לא מבין בדתיים?
אז מה זה מה שרשמתי?
כל זה נובע מאי הבנה אני מבין
בסדר, אז תסביר לי מה טוב בהם?, תסביר לי למה מה שאמרתי לא נכון?
במקום להתווכח, אתה רושם זיוני שכל , מפד"ל גם כן
פחחחח, רואים תרמה שלך , טרנספר אה, השמדה, אתה לא מבין בגרוש מהחיים הקטנים שלך
חן , תגיד לי , הוא באמת בן-דוד שלך או שהוא מאומץ?
אתה בדיוק מה שאמרתי , אחד פתאום שלא מבין מהחיים שלו יבוא ויגיד לי שאני טועה, ולא יסביר לי למה
ויגלוש לעניינים לא קשורים
מה אמרת פה, אתה רוצה לשכנע מישהו
יאללה ליכוד יאללה, היידה ביבי, הופה הופה הייי
בום בום
אתה אטום כמו איטונג, ויש לך בועת ברזל שלא נראה לי אפשר לרתח אותה
גבר, תפסיק לזיין תשכל ותתחיל לכתוב

quote:

אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים
ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים


אחי, איפה פה הקיצוניות?
זה סתם סרטים שהדתיים הכניסו לך לראש
סך הכל המטרות שלהם צודקות , ואין שום שנאה ושום נעליים , סתם סטיגמה שהפעילו ש"ס
אחי, תצביע תשפיע, אל תהיה סיסי


___________________

Old Post Jan-07-2003 15:04  Israel
Click Here to See the Profile for nesher Click here to Send nesher a Private Message Add nesher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sniper
Markus Schulz Addict



Registered: Mar 2002
Location: IL

שמע אחי אם אני הבנתי נכון הם נגד מדינה דתית
ואני בעד אבל עד רמה מסוימת לא כמו שהיום שהדתיים מקבלים שלושים אחוז מהתקציב וכופים תדת שלהם על אנשים
וגם שהאלה בישיבות שיעשו את שלהם אבל יקבלו שכר בדיוק כמו שחייל גובניק מרוויח ואם חסר להם שיצאו לעבוד בבוקר ובערב ילמדו בישיבה


___________________

Old Post Jan-07-2003 16:46 
Click Here to See the Profile for Sniper Click here to Send Sniper a Private Message Visit Sniper's homepage! Add Sniper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nesher
Flying Tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal

quote:
Originally posted by Sniper
שמע אחי אם אני הבנתי נכון הם נגד מדינה דתית
ואני בעד אבל עד רמה מסוימת לא כמו שהיום שהדתיים מקבלים שלושים אחוז מהתקציב וכופים תדת שלהם על אנשים
וגם שהאלה בישיבות שיעשו את שלהם אבל יקבלו שכר בדיוק כמו שחייל גובניק מרוויח ואם חסר להם שיצאו לעבוד בבוקר ובערב ילמדו בישיבה


ברור אחי
אבל תחשוב קצת , יש את הליכוד נגיד, הם לא יכולים לעשות הכל לבד
בוא נגיד שאני כן בעד הפרדת דת ממדינה לגמרי
אבל זה לא יילך
שינוי בממשלה שתקום יכולה לעשות הרבה, לעצור תכפיה ומספיק דברים
אבל היא לא תצליח לבד להפריד תדת ממדינה, יש תמפלגות האחרות שירסנו אותה
גם ש"ס עם כל הכוח שלה לא הצליחה לעשות הכל
הרבה
אבל לא הכל
מבין אותי גבר?


___________________

Old Post Jan-07-2003 16:50  Israel
Click Here to See the Profile for nesher Click here to Send nesher a Private Message Add nesher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

רותם עזוב, תן לאורן לרשום מה שהוא רוצה ואל תגיב
זה מה שאני עושה


___________________
Never again.

Old Post Jan-07-2003 17:38 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

בלעעעעע... אני שונא לדבר על פוליטיקה

Old Post Jan-07-2003 17:43  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > קצת פוליטיקה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack id!! [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDigitalism - Zdarlight [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!