Originally posted by SteveTranz4ever
Har fått det mejlet ja me.... Hoppas nån mer än jag vill gå...
^^^^^^
Jan-16-2003 20:12
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Location: Oslo, Norway
Holy shit....det blir kvalitets house over hele linja.Ikke forvent dere no særlig trance,han pleier ikke å spille det.Men 100 % kvalitets progressive og house blir det masse av.Vurderer nesten å ta en tur hvis alders grensen er 18...
*edit: Nei faen,jeg tror jammen jeg har lyst til å dra selv om det er 20 års grense
Det begynner VIRKELIG å røre på seg i den Skandinaviske klubbscenen nå.
Last edited by Sand Leaper on Jan-16-2003 at 23:12
Jan-16-2003 20:25
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Guld, syns där Lonne,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag ska fan också ta mig dit....
Får man göra ett nytt försök att försöka lokalisera dig då Steve,
Gick juh inget bra på båten, blev full för en gångs skull och tappade helt bort mig,
Men kul var det.
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Jan-16-2003 23:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Får man göra ett nytt försök att försöka lokalisera dig då Steve,
Gick juh inget bra på båten, blev full för en gångs skull och tappade helt bort mig,
Men kul var det.
Ja visst får vi göra det
Du var ju inte ensam om att bli lite rund under fötterna
Originally posted by Sand Leaper
Et spørsmål:er det 20 års grense uansett,eller kan man komme inn ved 18 år hvis man kjøper billett på forhånd?
Svårt att säga...skicka ett mail till Fokused och fråga.
Säg att du tänke resa från Norge i sådana fall. De lär juh definitivt ta det som en komplimang att det vill komma folk från andra länder för att gå på deras klubbar,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Jan-17-2003 12:33
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Location: Oslo, Norway
quote:
originally posted by WhiteRussian
Svårt att säga...skicka ett mail till Fokused och fråga.
Säg att du tänke resa från Norge i sådana fall. De lär juh definitivt ta det som en komplimang att det vill komma folk från andra länder för att gå på deras klubbar,
Ja,det høres jo fornuftig ut syns nå jegVerdt et forsøk!Skal bare se om jeg får med meg noen på turen først
PARTY!!!
Norrmän är mer än välkommna att festa med oss i Stockholm.!!! *me like Norway*
Coolt ifall det blir av... Skulle det vara något man kan hjälpa dig med säg bara till ...