|
| quote: | Originally posted by nargila-man
כן גם אני קראתי ..
אין לי מושג אם זה נכון...
כנראה שיש מישהו שממש שונא את עלה ירוק... |
בואנה, הבן-אדם הזה אובייקטיבי לגמרי, הוא אוהב לעשן סמים
בעד הרעיון של לגליזציה וכל הדברים האלה
והוא כל כך אוהב את זה , עד שהוא הלך ובדק כמה עלה ירוק באמת טובים
רק תקרא את מה שהוא כתב
להגיד שהוא שונא אותם זה בדיוק כמו לצעוק היידה ביבי ולא לדעת בכלל מה הולך.
בוא אני יגיד לך עוד משהו
את מה שהוא אמר על העו"ד הזה, גם אני ראיתי אותו בטלויזיה אז הוא לא שיקר
ובאמת , הם מפלגה של שמאל קיצוני ואת זה ידעתי עוד הרבה לפני שהוא אמר את זה
אני בטוח שרשמתי את זה איפשהו פה
לא נורא
תבדוק בעמצך אם אתה לא מאמין למה שהוא רשם
במקום לרשום
מישהו שונא את עלה ירוק
חחח
___________________
|