Registered: Nov 2000
Nya Poi videon...Eld trance och eld
Nu äntligen är den färdig... lagom trötta jag och steve var igår natt kan jag säga efter redigeringen
Blev iaf väldigt lyckat tycker jag.
Inspelad i Stockholm, 3 olika scener + 1 bonus som är filmad i annan stad kommer i slutet.
Som sagt jävligt najs att jag fick rättigheterna till låten oxå
Sonorous - Protonic (Ronski speed mix)
så detta är alltså en fullt laglig film. Sprid den i bästa mån ni kan, och besök gärna www.tricster.tk som är min sida jag lagt upp. Den är långt ifrån färdig men jag behöver besökare för att behålla domänen
Alla med ok uppkoppling bör ladda hem den stora versionen Mycket fetare
Tack o hej leverpastej!
Jan-26-2003 00:57
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
otroligt fin video grabbar! keep up the good work!!
säg till nästa ggn (om det blir nån) jag kan hjälpa med kamera och dubbla kameravinklar å idéer
Jan-26-2003 01:02
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
ok, fin uppkoppling iaf, drog hem svcd-vesionen på 1:30
häftigast var när du lirade inne i stan verkade som om lite folk samlades och kollade, coolt
om man får komma med lite kritik, så tycker jag att man inte hann se så mkt poiande, så fort man "kommit in i det", så byttes kameranvinkeln, eller platsen, så började det om liksom...
annars mkt bra arbete grabbar
Jan-26-2003 01:08
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fan jag är helnöjd med denna video... dom sena timmarna och ett antal utbrott med schitsofreni som följd gav utdelning...
Ett par tipps till dig som ska se filmen är att vrida på med bra volym... Spela gärna SVCD versionen i Power DVD för det blir bättre bild, en del får ofta problem med SVCD i windows "monopol" media player 7...
quote:
Originally posted by reveal
om man får komma med lite kritik, så tycker jag att man inte hann se så mkt poiande, så fort man "kommit in i det", så byttes kameranvinkeln, eller platsen, så började det om liksom...
jag håller med på detta område, tyckte själv att man ska bibehålla själva längden på upträdandet utan att göra det för intensivt....tror steve va lite för det flashiga vi är båda nöjda med den iaf...det kommer fler videos..detta är mer som en musikvideo...funderar på flera långa grejer....
Jan-26-2003 01:10
x-dream
Kurai is my slave!
Får ta å tanka denna imorgon...Datorn behöver vila lite nu känner jag....
Så återkommer med kommentarer imorgon....
Jan-26-2003 01:26
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
rysningar....ruggigt skön video kennyponken...mer sånt i framtiden! skitbra jobbat, bra editat å tjae...allt stämde helt enkelt
AJ LAJK
batteries not included.
- dave
Jan-26-2003 01:41
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
laddar ner nu, ska bli kul och se det här
edit: applåder! Den där var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic låten när ni stod utanför Filmstaden?
Last edited by P4z! on Jan-26-2003 at 02:58
Jan-26-2003 02:15
mindshooter
Neverchanging avatar
quote:
Originally posted by P4z!
laddar ner nu, ska bli kul och se det här
edit: applåder! Den där var ju riktigt bra! Spelade ni upp Protonic låten när ni stod utanför Filmstaden?
'
Det var bara vid statyn vi hade möjlighet till det tyvärr....vi körde i steves trancemobil..och den vågade vi inte ta ut på torget
Hade freestyle på torget och scenen för att hålla jämn takt..det gick juh som det gick, blev lite skevt ibland...men det vart ok
Jan-26-2003 08:37
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
man skulle kunna tro att det är den riktiga videon till den låten, rätt grymt
Jan-26-2003 09:00
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
skitbra!
tycker den va jättebra, snyggt redigerat
Jan-26-2003 09:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Har precis visat videon för morsan (55 år)... även hon tyckte den var hel bra.... he he...
Ska bli kul å se vad Eupohonic Records säger när vi skickat domen kopia...