Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > (Trance)Nummer met herinnering
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teal'k
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2000
(Trance)Nummer met herinnering

Ik was net ff op V8 naar een concert van Bryan Adams aan het kijken (wat een superartiest, maar dat terzijde) en toen kwam ook nog het nummer van hem met chicane - dont give it up langs, en vandaar deze draad want deze plaat brengt gewoon een herinnering mee terug van een paar jaar terug.. Wat zijn jullie nummers met een goede/slechte herinnering?

Ik heb er nog eentje:

CJ Bolland - The prophet als laatste plaat op Dutch Dimension vorig jaar 2feb, wat een afsluiter van een absoluut TOPFEEST was..

Old Post Feb-03-2003 00:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teal'k Click here to Send Teal'k a Private Message Add Teal'k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ja kwam er vanavond achter dat we een jaar geleden om deze tijd onwijs uit onze plaat stonden te gaan daar
HEERLIJK!
Supahfeest en naja ik heb me laten overhalen om toch ook naar tijs in concert te gaan maar ik moet t nog maar zien of dat de sfeer van exactly 1 year ago kan overtreffen...
Maar idd ik kan er beter wel heengaan dan dat ik jullie de volgende dag helemaal hysterisch over een feest hoor wat ZOOO gewldig was
Al denk ik dat dat dan samenzwering zou zijn van jullie om mij te laten boeten voor mn verstandige beslissing.

Dus eigenlijk,door jullie trieste attituudjes moet ik naar dat concert!!!

Old Post Feb-03-2003 00:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Ojah Tom,over memories die ik heb bij bepaalde nummers kan ik wel een boek schrijven ondertussen,kan ik over alles wel geloof ik met mn vage kronkels in mn brains:P

Paar mooiste :
The morrighan-millenium
Freefall-skydive
Insigma-open your eyes

En zo nog VEEEEELE erbij..

Old Post Feb-03-2003 00:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

jurgen de vries - the theme
doet me altijd herinneren aan een goede vakantie

.

Old Post Feb-03-2003 07:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

De hele cd ISOS 3 doet me denken aan de prachtige zomer die ik gehad heb
Talla 2XLC - Can you hear the silence (Talla's UK Remix) doet me denken aan de opening van Judge Jules zijn set op Qointact, op dat moment was hij voor mij al de man van de avond

Old Post Feb-03-2003 08:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
Re: (Trance)Nummer met herinnering

quote:
Originally posted by Teal'k
Ik was net ff op V8 naar een concert van Bryan Adams aan het kijken (wat een superartiest, maar dat terzijde) en toen kwam ook nog het nummer van hem met chicane - dont give it up langs, en vandaar deze draad want deze plaat brengt gewoon een herinnering mee terug van een paar jaar terug.. Wat zijn jullie nummers met een goede/slechte herinnering?

Ik heb er nog eentje:

CJ Bolland - The prophet als laatste plaat op Dutch Dimension vorig jaar 2feb, wat een afsluiter van een absoluut TOPFEEST was..

DOH!

cj bolland op dutch dimension doet mij denken aan alle irritante mensen die met onze groep mee waren die het nodig vonden mij op dat moment continue te storen om me mee te vragen om de jassen te halen

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Feb-03-2003 09:00 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

LOL,daar zijn dus mijn wandelingetjes voor bestemd:P
Tegen t einde moeje gewoon maken dat je wegkomt want er zijn altijd wel wat hysterische gasten die al aan jassen en de terugweg denken vanaf een uur of 3 en dat gaan ze uiten op momenten dat je dat niet echt trekt

Dus dan moet je WEGWEZENNNNN!!!

Old Post Feb-03-2003 09:19  Netherlands
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001
Re: Re: (Trance)Nummer met herinnering

quote:
Originally posted by DjRV
DOH!

cj bolland op dutch dimension doet mij denken aan alle irritante mensen die met onze groep mee waren die het nodig vonden mij op dat moment continue te storen om me mee te vragen om de jassen te halen

hahaha.......
M'n vrienden en mij hebben ze uit de zaal moeten sleuren
Tja, we moesten op de eerste metro wachten naar Amsterdam Centraal en die zou pas om 08.15 komen, beetje jammer dat Tijssie er dan al om 07.15 mee stopt lol
Maargoed dit was het beste feest ooit!!!!!!!!!!!!!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Feb-03-2003 09:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
De hele cd ISOS 3 doet me denken aan de prachtige zomer die ik gehad heb

Me2! Die cd heb ik op Kreta helemaal grijs gedraaid

Verder vind ik Underworld - Born Slippy echt een heerlijk nummer, een hele goeie herinnering aan dat nummer was de afsluiting van Mysteryland!!

Old Post Feb-03-2003 10:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Op vakantie vorig jaar hebben we ook de heletijd ISOS 3 gedraaid verders trouwens ook een cd van Yoji @ Dance Valley .

Toen ik een niet leuk smsje van een vriendin van mij kreeg had ik het nummer Clint Fabian - Horizon opstaan, nu als ik elkekeer dat nummer hoor denk ik er weer aan ......

Maarja daar zijn dat soort nummers voor he .

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Feb-03-2003 12:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Flipper01
Verder vind ik Underworld - Born Slippy echt een heerlijk nummer, een hele goeie herinnering aan dat nummer was de afsluiting van Mysteryland!!

hier sluit ik me bij aan! wat was dat top zeg!

Sasha!

Old Post Feb-03-2003 12:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by MennoB
Clint Fabian - Horizon

Dat is wel een topper die je daar noemt zeg! Een van de beste platen van 2001 als je het mij vraagt.

Last edited by Cosmic on Feb-03-2003 at 21:28

Old Post Feb-03-2003 15:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > (Trance)Nummer met herinnering
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWhat's this track? Help please ! [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWilliam Hawk - Sunrise (Beyond Ibiza Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:29.

Forum Rules: