|
Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen 
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! ) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have!
|