|
Går & drömmer om Trance Energy...
Cor Fijneman
Tycker han hade mycket bra musik val... *gilla*
Tomcraft
Kör inte som alla andra men det var en hel del tunga grejjer.... gillar när han körde Kernkraft...
Cygnus X
Såg aldrig att dom körde "live", klart man gillar deras låtar men det var ju som mest att dom spelade från en CD och körde med winamp plug-in på skärmen bakom....
Kai Tracid
FAN VILKET TRYCK !!!
såg slutet på JOOP
Tycker han var hel bra, det sägs att hans mixar inte satt alltid men sånt tänker man knappt på, låt val, publik, tryck väger upp !
Johan Gielen
VILKET JÄVLA DRAG DE VA I 2 TIMMAR !!!
Cosmic Gate
--------------- ||------------------
Fan va skönt det var med deras typ 4-5 extra låtar... sånt DRAG/TRYCK
Detta var ta mig fan det jävla bästa jag gjort, det går inte att utrycka sig tillräckligt bra för att beskriva hur KUL det var !!!
Buss färden ner var inte så jävlig som man kanske trott den skulle bli... sov bara 30 minuter på 48 timmar där av dom sista 10 timmarna med STAMP.... Fan va benen värkte efteråt ! Men man slockna direkt på vägen hem som en säl klubbad av en Norsk fiskare.
Ha de bäst alla ! / Steve me loiden
___________________
www.Steveheden.se
|