|
| quote: | Originally posted by Rising
מה נסגר באמת עם ראנק 1? פעם הם היו כאלה טובים ניהיו כאלה זבל לאחרונה...
איפה הימים של
kamaya painters
איפה |
ראסמי !
אורן אחי התגעגעתי !

איפה נעלמת ?
קיצר - אשכרה יובל צודק הרסו קלאסיקה ...
אני עדיין ממש אבל ממש לא מבין איך לעזאזל
הם לא הוציאו אף טראק מסנסשיין בדיסק ???
יש שם טראקים ענקיים פשוט !
והגרסת הארד הזאת שהם עשו שם לאיירוויב מפוצצת ...
גם את הרמיקס שהם עשו בטראנסאנרג'י לפני שנתיים בטראק שאחרי
איירוייב לבלאק סנאו שלהם - עד היום אני מתפלל שהם יוציאו
את זה ...
הם למשל התמסחרו לדעתי
לא מתאים לבואנו 
סעמ'ק ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|