|
måste också hålla med (grupptryck )
svenska politiker = bakom flötet o speciellt dom åt vänster hållet till
men sen igen, vad förlorar det svenska folket på det (förutom deras förtroende)? jag menar, 4400 :- i mån räcker knappt för någon mat till Göran... och vi måste typ punga ut 0.020 öre extra? hehe, så så farligt är det juh inte, och så får dom andra partierna vara stöd i dessa hemska tider och försöka överta tronen från det folktappande socialdemokraterna. 
det är iaf skumt. mycket skumt, kära Watson
|