oja nu ware stel homo's op irc, die vonde deze film dom!@!
BOEHOEE!!!
___________________
I hate the global warming hoax
Feb-19-2003 18:16
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Nou dan maar homo, maar volle maan vind ik zo fout, acteerwerk van 0,0
___________________
Feb-19-2003 18:19
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
ik heb volle maan nog nie gezien, maar costa vond ik wel een l33te film Ik denk dat ik deze ook maar is ga huren ofzo.
grtz,
TNG
___________________
Feb-19-2003 18:23
Rinus
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Capelle aan den IJssel
Kep hem nog niet gezien, en ik ga hem niet kijken ook.
Snap ook totaal niet dat dit soort films ook populair zijn/worden.
Feb-19-2003 18:30
Acidophilus
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Amsterdamned
Wat een typhus film was dat.
Mijn vriendin trok me letterlijk mee daarnaartoe. Was mee met haar ouders en broer. Ik ben met haar vader na 15 minuten weggelopen - bier halen. We zagen ineens dat de deuren van Sum Of All Fears open stonden...Dat was wel een aardige film!
Feb-19-2003 18:32
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Location: Eindhoven
--> <--
Feb-19-2003 18:36
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Ik moet zeggen dat Siesta wel lef heeft om zo'n post te maken
En verder vind ik dit soort films k.u.t. Ik zag op tv dat ze er ook met een zwaar (Twents?) dialect in spraken. Met alle respect, maar dat is voor de doorsnee Hollander toch verschrikkelijk om naar te kijken/luisteren??
___________________
Feb-19-2003 19:34
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
niet gezien, costa ook niet maar wat ik wel zwaar cool vond was najib & julia 2 dagen geleden op tv
___________________
.
Feb-19-2003 19:46
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
ik dacht dat we het over een andere maan hadden
ik heb de film zelfs in de bios gezien, en ja, Chantal Jansen speelt mee hè
Originally posted by Three 'O Three
Ik moet zeggen dat Siesta wel lef heeft om zo'n post te maken
En verder vind ik dit soort films k.u.t. Ik zag op tv dat ze er ook met een zwaar (Twents?) dialect in spraken. Met alle respect, maar dat is voor de doorsnee Hollander toch verschrikkelijk om naar te kijken/luisteren??
ow dus wij moeten maar altijd naar dat kut ABN luisteren?
ik dacht het niet. het is juist leuk dat er eens wat meer interesse in de nederlandse dialecten is. kijk eens naar Engeland, daar spreken ze wel 20 dialecten door elkaar in 1 programma, en de engelse nzien dat als gewoon aan. verloochen je afkomst niet! wees trots op de streek waar je vandaan komt.
Feb-19-2003 22:23
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
quote:
Originally posted by Switch
ow dus wij moeten maar altijd naar dat kut ABN luisteren?
ik dacht het niet. het is juist leuk dat er eens wat meer interesse in de nederlandse dialecten is. kijk eens naar Engeland, daar spreken ze wel 20 dialecten door elkaar in 1 programma, en de engelse nzien dat als gewoon aan. verloochen je afkomst niet! wees trots op de streek waar je vandaan komt.
Je komt uit Nederland dus je praat ABN,
mensen uit dezelfde streek onderling kan wel uiteraard, maar zon film word in het hele land uitgezonden (d0h) en praat daarom gewoon ABN
___________________
blaat en nu stampen
Feb-20-2003 00:01
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by Teknikol
Je komt uit Nederland dus je praat ABN,
mensen uit dezelfde streek onderling kan wel uiteraard, maar zon film word in het hele land uitgezonden (d0h) en praat daarom gewoon ABN
[offtopic maar ik kan het niet laten]
bullshit!
heb je enig idee hoeveel dialecten nederland kent?
om er maar eens een handje te noemen
NH: * westfries * zaans * volendams/monnikendams * amsterdams (plat) * haarlems (abn) * goois (kak) * ouderwets goois (boers)
UT: * utrechts (plat)
ZH: * haags (plat) * rotterdams (plat) * diverse andere randstad dialecten
GL: * apeldoorns (veluwe-streek) * achterhoeks * gelders
OV: * zwols (overijssel e.o.) * twents
DR: * drents (in verscheiden vormen)
GR: * grunns (gronings ook heel divers)
ZL: * zeeuws * zeeuws-vlaams
BR: * west-brabants * noord-brabants (bosch, rosmalen, oss e.o.) * zuid-brabants (eindhoven)
LB: * noord-limburgs (weert, venlo) * midden-limburgs (roermond e.o. in tig varianten) * zuid-limburgs (mestreechs, heerlens, absoluut twee verschillende dialecten als je ze door elkaar haalt krijg je ruzie )
en ik sluit het Fries hier nog eens uit omdat het geen dialect is maar een taal. (waaronder overigens ook verschillende dialecten zijn te verdelen).
Persoonlijk vind ik het juist leuk om TV-programma's of films eens in een ander dialect te horen. Waarom zou de rest van het land altijd naar 'onze' pijpen moeten dansen met ons ABN-Nederlands.
Ikzelf pas mijn taalgebruik overigens vaak aan aan de persoon waarmee ik praat; Als ik hier in 't Gooi met een kakker praat gooi ik m'n rollende R d'r uit maar als ik in Utrecht iemand tegen kom praat ik gewoon normaal. Is ook een kunst, taalbeheersing.
[ontopic]
afgezien van deze hele riedel vind ik het een boutfilm
basta