Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
genombrott på hemmafronten
min morsa var på bal i gbg i helgen.. iaf så var hon hos sin kavaljer (kompis) innan.. och jag skickade lite länkar på bilder ifrån Trance Energy till dem för att visa vart ja varit
den snubben (44-årig framgångsrik chef) som man inte väntar sig diggar trance helt appropå....kollade upp TC lite och fick tag på nå trancelåtar me tydligen..
hehe
var inne och letade efter andra bilder från stora fester me lasrar på och så där me iaf.. han blev HELT såld enligt min mammas utsago... (å min mamma som inte lyssnar på mig men på andra) e nu också MYCKET mer förstående för vad ja pysslar me...gillar.. å lyssnar på.. (alltså...hela klubbkonceptet)
tidigare har ja fått försvara mig jämt från släkt å familjs påhopp...de ser/hör bara ordet knark såfort mina trancefester kommer på tal och har varit starkt kritiska. Inskränkta som de har varit. Vissa är det fortfarande
men nu satt de iaf.. båda två å digga trance-bitar (som de kallade det) och kollade på bilder från Trance Energy.. å den här 44-årige mannen sa bara..
"Ta med mig nästa gång du åker till Holland"
FETT!!!!
___________________
Tom Cloud - Told You So
Feb-24-2003 22:37
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
Min mamma har alltid stulit mina "rejv"-skivor och spelat i bilen till och från jobb. Har en jäla Bose-anläggning i bilen så man hör henne svänga i på vägen på 200 meters avstånd. Som ni kan förstå har jag aldrig haft något motstånd hemmifrån (sen hjälper det att de vet att man är nykterist oxå)
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Feb-24-2003 22:51
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Fan kul det där som hänt dig Glorie
När min morsa e på besök från skåneland så spelar jag på med min musik som vanligt och jag slipper klagomål så länge jag spelar melodisk trance... brukar fråga vad hon tycker ibland om en viss låt och visst tycker hon ofta det är bra... hon är 54 bast
Farsan säger bara "Men det här e väl ingen musik... det är ju bara massa ljud"
min far tycker alltid att "har skivan hakat upp sig?" är ett roligt skämt
ingen i min familj/släkt gör påhopp på mig angående trance, som tur är
___________________
man with no sig
Feb-25-2003 00:05
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Min farsa och jag spelade trance hela vägen ner och hela vägen upp när vi åkte till holland..han digga fett på autobahn minns jag...var riktigt kul...sen bad han mig att mixa en skiva åt hans fest på jobbet...hehe
___________________
Feb-25-2003 01:05
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
Min farsa diggar bara Gouryella
Feb-25-2003 15:57
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
vet inte direkt om mina föräldrar uppskattar musiken men så fort man har lyssnat på trance i högtalarna å kommer ner i köket så frågar farsan om de e jag som gjort det där
men ja vet iaf att även om dom inte gillar musiken så erom inte emot att jag lyssnar på den å går på rave/trancefester osv...
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-25-2003 16:01
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
Hela min familj hatar trance...
om jag sätter på musik i datorn så skriker dom sääänk!
bara en kusin som jag har gillar deepack - 100%
o min farsa vill absolut inte att jag ska gå till ravefester..
jaja får vänta tills jag får bestämma över mig själv =/
___________________
Feb-25-2003 16:05
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
shytrance: ett tips om du vill gå på ett rave eller en trancefest e att du inte säger att de är en sådan utan säg något i stil med att de e en dj som uppträder osv...försök jämföra det med nån sorts disco istället...kan tänka mig att din pappa har hört mycket om droger osv på rave å därför inte vill släppa iväg dig
men de där kanske han släpper löite på när du blir äldre också, så vare för mig
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Feb-25-2003 16:12
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
föräldrar suger med andra ord
Feb-25-2003 16:37
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Om jag säger såhär...
"I bilen är det JAG som bestämmer vilka plattor som ska spelas och inte..."
Feb-25-2003 17:23
rem_monster
tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Finspång, Sweden
Brodern gillar Trance, men mer kommersiell typ.
Han tycker iaf mycket av det jag gillar är skitmusik, jag tycker delvis detsamma
Förövrigt har jag ingen större aning, men inte får några trevliga kommentarer om trance musiken av resten av famlijen så tror inte de gillar det så mycket.