|
ff mijn reactie quoten van ander forum zijn we snel klaar 
| quote: | tja carnaval.. ik snap het niet ik heb het nooit gesnapt ik zal het wel nooit snappen ik wil het nooit snappen...
achtelijk gewoon, sommige van die carnavals shit kan k nog wel om lachen "10 kleine tuinkabouters" dat gedoe, maar een lied over cup A soup.. nounee.. cup a soup, zo heerlijk voor je tanden.. of weet ik veel wat voor onzin die verklede-nep-belgen uitkramen..
heb t ooit geprobeert te begrijpen "ja wat vieren jullie nou eigenlijk met dat carnaval van jullie" "ja da week ook nie, wij vieren carnaval".. dus je vier iets waarvan je niet eens weet waarom je t viert waarvoor je t viert, en je viert het door je helemaal vol te laten lopen en dan alles te pakken wat je pakken kan + proberen te pakken wat je niet pakken kan.. en dat terwijl je daar rond loopt in ehm.. een schaatspak en loopt te lallen dat je rintje ritsma ben,
nope dit ontgaat mij ff, raar volk die limbo's 
|
ik woon gelukkig in almere, dus als het goed is doet niemand dr aan mee.. en als ze dat toch doen ga k 5 dagen met me kop onder een kussen in bed liggen
mensen maak dr wat van maar ik doe dr niet aan meeeeee
gegroet r bin
|