|
מה ששבר אותם לדעתי הייתה העובדה שהם הפכו לתאגיד שרק אכפת לו מכסף
בגלל זה הם שיחררו סתם סרטי המשך לכל הקלאסיקות
והרי מתי יצא לך לאחרונה לראות את אלאדין 2 ?!
נו באמת, הם פאטתיים..
מה גם אני חושב שהם ניסו / מנסים , לעבור לעידן הזה של אנימציה ממוחשבת
אבל יש חברות שעושות את זה הרבה יותר טוב
___________________
Never again.
|