החתימה החדשה שלי!
אלף תודות לאורן המוכשר שעשה לי חתימה בת זונה!
באמת יצא קטלני אחי תודה רבה
Mar-05-2003 21:08
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
יצא קטלני אחי..
תחדש!!!!!!
ובאמת אחלה עבודה אורן
Mar-05-2003 21:21
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
תתחדש אחי... יצא באמת יפה
ובקשה קטנה...
עשו לי טובה ואל תפתחו כל חצי שניה ט'רד על חתימה או אווטר חדש
תדחפו את זה בט'רד אחר שכבר קיים...
הרי יראו את הפוסט בכל מקרה...
תודה
___________________
.
Mar-05-2003 22:58
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אפשר לפתוח ט'רד לחתימה רועי זה לא כזה עניין ובמילא תוך
יום יומיים מקסימום הוא יורד לתחתית אחרי שהגיבו כולם ...
זאת דעתי לפחות ...
תחדש אחי אחלה חתימה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Mar-05-2003 23:54
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
תחדש אחי:P
שוב פעם אורן הביא אותה
___________________
Mar-06-2003 06:18
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
חתימה פצצה אחוש...
תחדש
Mar-06-2003 12:09
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ובקשה קטנה...
עשו לי טובה ואל תפתחו כל חצי שניה ט'רד על חתימה או אווטר חדש
תדחפו את זה בט'רד אחר שכבר קיים...
הרי יראו את הפוסט בכל מקרה...
תודה
רועי.. אני לא מבין מה הבעיה שלך..
אם אף אחד לא יפתח תרד על דברים וכל פעם ינסה לדחוס אותם במקומות שכבר קיימים הפורום סתם יהיה משעמם למה לא יהיו דברים חדשים אף פעם..
לפחות אני חושב ככה
Mar-06-2003 12:37
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
תתחדש
גם לי יש חתימה חדשה!
ואף אחד לא שם לב
___________________
Mar-06-2003 12:40
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
גם את תתחדשי
חתימה נחמדה...
רק לי חסרה חתימה עכשיו
Mar-06-2003 12:43
nimrod levi
Shining Star
Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv
quote:
Originally posted by KrazyDJs
גם את תתחדשי
חתימה נחמדה...
רק לי חסרה חתימה עכשיו
נראה לי זה רמז לאורן...
חח הבנאדם עסוק בזמן האחרון
Mar-06-2003 13:03
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by AnthemFreak
רועי.. אני לא מבין מה הבעיה שלך..
אם אף אחד לא יפתח תרד על דברים וכל פעם ינסה לדחוס אותם במקומות שכבר קיימים הפורום סתם יהיה משעמם למה לא יהיו דברים חדשים אף פעם..
לפחות אני חושב ככה
אולי זה נכון אבל אם מפוצצים את הדף בט'רדים רק על זה ט'רדים אחרים שדובר עליהם יורדים לעמוד השני ונשכחים...
כמו שקרה לא פעם עם הבדיחות או עם עוד כאלה שהם לא ט'רדים של יומיים
מבין מה אני אומר מורן?
זה למה אני אומר את זה...
___________________
.
Mar-06-2003 13:38
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by nimrod levi
נראה לי זה רמז לאורן...
חח הבנאדם עסוק בזמן האחרון
חחחח
להה אחי אני לא חושב...
זה ביכלל לא היה רמז..
אהמממ אהמממ