WOOPY !
סוף סוף משהוא שיקדם את 2003 קצת
אני מת על סייגונס ! נראה לי הולך להיות אלבום חיה .
בדיוק ראיתי על זה עכשיו בטראנס.אנ.יו ואפילו יש לנו
ייצוג עם רמיקס של גיטלמן ומרטינז וגם יומן אבולשיין !
ישראל שולטים !
לא האמנתי שהם שמו גם את הרמיקס של ברבוטס וגויאג' לאורנג' ט'ים !
אני מת על הרמיקס הזה !
הדיסק הולך להיות כפול - אחד דיסק של רמיקסים ואחד רגיל
CD01 - Original Works
01. Positron '03
02. Superstring
03. Indakasa
04. Delibernation
05. Hypermetrical
06. Introspective
07. The Orange Theme
08. Positron
09. Synchronism
10. Turn Around
CD02 - Remixed Works
01. Superstring (Rank 1 Remix)
02. Positron (Armin van Buuren Remix)
03. Introspective (G&M Project Remix)
04. The Orange Theme (Ferry Corsten Remix)
05. Hypermetrical (Der Dritte Raum Mix)
06. Positron (Marco V Remix)
07. Synchronism (Human Evolution Remix)
08. Superstring (Rank 1 Deep Dub)
09. The Orange Theme (Bervoets & De Goeij Remix)
10. Superstring (Future Breeze Remix)
11. Indakasa (Space Diver Mix)
עירבוביישן של אורגינל פרוגרסיב עם רמיקסים של אפליפטינג ....
WAAAAAAAAPAAAAAAAA
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Mar-23-2003 12:04
nesher
Flying Tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
בואנה זה הולך להיות ענקקקקקקקקק
אני חייב להשיג את הדיסק הזה שהוא ייצא
זה נראה בן בן בן בן בן בן זונה
We Love Cygnus X
___________________
Mar-23-2003 12:07
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
פאקינגגגגגגגגגגגג ענקקקקקקקקק
וואי זה הולך להיות טוב
Introspective (G&M Project Remix)
כבוד לגיטלמן!!!
Mar-23-2003 12:33
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
שיקדם את 2003?!?! 2003 כבר פצצה ביותר, פול טראקים מעולים.... נראה טוב, בטח גיטלמן שוב שם קיק מחריד כמו שרק הוא יודע