|
XTC en andere drugs....
Op Partyflock lees ik net weer wat vage dingen. In het laatste half uur op Masters of Hardcore moeten mensen met bosjes zijn neergevallen en had de EHBO het kneitersdruk.
Mensen zeggen dat het aan de strobo's lag, dat die zo hard aanstonden. Zal best een kern van waarheid inzitten, maar ik neem aan dat het ook door de drugs komt.
Op Teqnology viel het me mee hoeveel mensen ik out zag gaan en hoeveel de EHBO te doen heeft gehad (moest er werken, heb het nagevraagd). Op HouseQlassics en Hardcore Ressurection, waar ik ook gewerkt heb, was het juist heel erg; ook veel mensen die out gingen.
Is het nou zo typisch voor de Hardcore feesten dat er pillen geslikt worden, en is dit minder in de Techno/Trance scene? Of is het dat er deze avonden toevallig slechte pillen in omloop waren? Of weten mensen die van hardcore houden gewoon hun grenzen niet?
Vroeger werd de hele housescene (maar vooral alle Gabbers) met drugs geassocieert. Ik wil niet zeggen dat niemand slikt, er wordt ook wel drugs gebruikt, maar toch....
Iedereen moet zelf weten wat ze willen en wat ze doen, maar dit viel me gewoon ff op dat er zoveel mensen out waren gegaan.