אחרי שהמחשש שלי חלה בסקטורים פגומים, בעיות ביוס וכו' וכו'...
אחרי שבוע קשה, בלי מחשש...הילד חזר...
הארד-דיסק חדש
מספיק מקום לשירים
זכרון חדש
מספיק מקום לתוכונת ליצור שירםי
כנראה שבקרוב אני יעלה לשרת רמיקס ראשון...
לשיר לא ממש חדש..
Catch - Walk On Water
צ'יז...
טוב...חזרתי... וזהו...
Apr-01-2003 12:49
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
ברוך שובך גבר...
רק תתרחק מצ'יז.
___________________
Apr-01-2003 12:51
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
אני יודע...
עד לפני שהצטרפתי לכאן
לא היה לי כמעט שירים שהם לא צ'יז...
כאילו
Funky House
ScouseHouse
צ'יז רציני..בעעעע
אני רק עושה ניסיון על זה...
Apr-01-2003 12:54
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
זה בטח עוד בדיחת 1 באפריל
הוא לא באמת חזר חבר'ה!!!
סתם סתם... ברוך שובך
___________________
.
Apr-01-2003 12:54
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
welcome back boy
___________________
Apr-01-2003 12:54
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...
Apr-01-2003 12:58
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אל תזכיר לי היום בדיחות 1 באפריל
חברה שלי כמעט עשתה לי התקף לב...
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...
איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה
___________________
.
Apr-01-2003 12:59
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...
איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...
"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"
וכו' וכו' כו'..
Apr-01-2003 13:02
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by KrazyDJs
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...
"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"
וכו' וכו' כו'..
בוגר...
זה אחד הגרועים
אוהבת עוד מישהו... שתאהב... שתביא עליו ביד
אבל זה גרוע איך שהיא עשתה...
מילא אם הייתה מחזיקה את זה כל היום ככה
לא אחרי שניה אומרת...
___________________
.
Apr-01-2003 13:04
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Apr-01-2003 13:04
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by NaOren
חחחחחחח
יוואו זה מזכיר לי שנכנסתי היום לכיתות שאני יודע שיש להם מבחן ביום חמישי ואמרתי להם שהמבחן נדחה בשבוע
( נקווה שהם יודעים שהיום ה- 1 באפריל...)
אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום
___________________
.
Apr-01-2003 13:05
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם לא אז כנראה שיהיה לנו פחות חבר אחד בפורום...
מוזר... הנוער של היום
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים