Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line-up van Sensation Black & White
Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

Een aantal reacties geeft mij het gevoel dat jullie echt verrast zijn.Zoals al eerder is gezegt in deze thread,naar sensation ga je niet voor de line up,maar voor de complete aankleding en alle poeha erom heen.

Een sensation zoals de eerste zal niet meer gebeuren,maar toen was alles ook nog nieuw...

Overigens,over de dj's;

Erick is misschien de meest ondergewaarde dj van ons land,die gozer kan werkelijk ALLES draaien.Ik vertrouw er ook zeker op dat hij de sensation bezoekers een prima set zal geven.

Marcello weet ik niet bijzonder veel van,alleen dat hij zijn sporen dik en dik verdient heeft in de "scene",onwijs lang bezig is en met zijn clubavonden die hij in de Escape organiseert errug veel credits verdient.

Jean heb ik goed horen draaien en heb ik slecht horen draaien,op grote party's staat ie er meestal wel zijn mannetje (Qontact oud en nieuw 2002 whoej!) alleen komt het "scratch incident" natuurlijk steeds weer boven water.Vraag me alleen af of de mensen die dat hier constant roepen (van dat scratch thingy) wel de hele set hebben gehoord of alleen dat scratch gedeelte....

Armin V Buuren hoeft nix meer aan toegevoegd te worden toch?

Johan Gielen...sja..veel hier vinden hem zuigen,ik vind die dude best wel rulen en vermaak me altijd prima als hij draait.

Als je dit optelt bij de aankleding van het feest kan sensation white toch ook nog wel een leuk feestje worden..
Tuurlijk,een droom lineup met Oakie,Sasha,Tiesto,Judge Jules,Carl Cox,Pete Tong,Seb Fontaine ect ect ect is ook leuk,maar das niet het uitgaanspunt van ID-T met Sensation.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-26-2002 07:41 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

nog even wat quotes van andere forums, die ik jullie niet wil ontnemen:

quote:
White Edition wordt echt een 'Heeeeee - Hooooo Jongerendag....'


quote:
Maarja ik zal dan ook niet tot de doelgroep van sensation behoren. Tja id&t is duidelijk hun horizon aan het verruimen en aan het diversifiëren (een feest voor de muziekliefhebber, 1 voor de smaaklozere medemens en ga zo maar verder)


quote:
maar ze zullen de arena wel vol krijgen met mensen die niet beter weten en enkel voor de show komen. Waarom nog überhaupt een dj uitnodigen denk je dan, gewoon een bandje spelen en hup weer een kostenpost weg of oh nee hebben ze vorig jaar al gedaan


quote:
Nou iedereen die op Sensation gaat huppelen veel plezier, ik ga niet weer de halve avond op de tribune zitten (iets te duur!!) en om half 2 weg omdat ik me erger...


overigens zijn de meesten het er wel over eens dat zwart meer aanspreekt dan wit (veel meer)

lollig is trouwens dat TA's magrec, blik en mpost ook te vinden zijn op dit forum


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Apr-26-2002 08:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Remy D en alle anderen die (ongeveer) dit gezegd hebben:

quote:
Originally posted by Remy D
Maar een line-up met de beste en duurste dj's uit de wereld hoeft niet perse goed te zijn. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat er grote namen stonden maar dat de "kleinere" dj's juist de beste herrinneringen achterlieten bij me. Maarja dis toch een weer een zinlose discussie. ID&T had vorig jaar al aangegeven dat je niet voor de line-up naar Sensation moet gaan maar nu gaat toch iedereen weer lopen zeiken.

Het is toch simpel: Je gaat wel of je gaat niet.

Maar er is toch altijd wat: Of te commercieel, of te klein, of te slechte line-up, of te duur, of er is te veel "fout publiek", en ga zo maar door. Best jammer eigenlijk


INDERDAAD!!!!!

Ik ben ook erg verbaasd dat jullie zo verbaasd zijn ()! En waarom snappen jullie nu nog niet hoe het zit met Sensation? Qua bescrijvingen van DJ's ben ik het compleet met RV eens, Jean kan het best wel alleen ik denk dat de meesten van jullie gewoon te bang zijn om dat in te zien (...MENING!!.....) en Erick E is master! Die vent kan in mijn ogen stukken beter draaien dan jullie favo dj's Tiesto of Gielen o.i.d

Ik was überhaupt niet van plan om naar Sensation te gaan (cash), maar als ik wél was gegaan was het omdat ik wist wat voor spektakel er beloofd is

Oh ennu...btw.....mijn excuses maar ik heb een DV ticket gehaald (tenminste, ga ik zo doen). Ik wou het echt helemaal niet (hekken klimmen rules toch?), maar mijn vliendje wou gaan en dus heeft t weinig nut als maar 1 van ons een kaartje haalt. Maar ja, hij betaalt hehe


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Apr-26-2002 09:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

Ook ik snap de verbazing van vele TA'ers hier niet. (zoals al eerder gezegd) je weet dat je niet voor de grote namen hoeft te komen en je weet dat ID&T met Sensation een erg toegankelijk feest wil neerzetten, waar het show-aspect en de aankleding etc. een zeer grote rol innemen en waar het muzikale aspect niet onvoorwaardelijk het belangrijkste is.

Over het zeiken op Marcello en E-Rick E.. deze 2 djs hebben beiden een veel langere staat van dienst en een grotere naam binnen de nederlandse dance-wereld dan Johan Gielen of Armin van Buuren.
Je kan ze ook in een club zien?
tja, welke dj tegenwoordig niet? Johan Gielen draait ook in elke boeren-keet.
overigens is Sensation geen trance-feest en is dat ook nooit geweest dus hoe kan je nou verwachten dat er alleen maar trance-djs komen te staan!?


___________________

Old Post Apr-26-2002 09:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mpost
tranceaddict



Registered: Nov 2000
Location: The Netherlands

quote:
Originally posted by Jukx
Ook ik snap de verbazing van vele TA'ers hier niet. (zoals al eerder gezegd) je weet dat je niet voor de grote namen hoeft te komen en je weet dat ID&T met Sensation een erg toegankelijk feest wil neerzetten, waar het show-aspect en de aankleding etc. een zeer grote rol innemen en waar het muzikale aspect niet onvoorwaardelijk het belangrijkste is.

Over het zeiken op Marcello en E-Rick E.. deze 2 djs hebben beiden een veel langere staat van dienst en een grotere naam binnen de nederlandse dance-wereld dan Johan Gielen of Armin van Buuren.
Je kan ze ook in een club zien?
tja, welke dj tegenwoordig niet? Johan Gielen draait ook in elke boeren-keet.
overigens is Sensation geen trance-feest en is dat ook nooit geweest dus hoe kan je nou verwachten dat er alleen maar trance-djs komen te staan!?


Het kan mij persoonlijk echt helemaal niks schelen hoeveel ervaring een DJ heeft en hoe lang hij wel niet in het vak zit en hoe goed hij het publiek aanvoeld etc etc etc.
Ik wil gewoon een DJ die muziek draait waar ik van hou, ook al is hij totaal onbekend, zal mij niks uitmaken. Zolang het maar ongeveer mijn muziek is. Anders ga ik er geen 55 euro voor neertellen.

Old Post Apr-26-2002 09:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for mpost Click here to Send mpost a Private Message Add mpost to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by Jukx
Ook ik snap de verbazing van vele TA'ers hier niet. (zoals al eerder gezegd) je weet dat je niet voor de grote namen hoeft te komen en je weet dat ID&T met Sensation een erg toegankelijk feest wil neerzetten, waar het show-aspect en de aankleding etc. een zeer grote rol innemen en waar het muzikale aspect niet onvoorwaardelijk het belangrijkste is.

Over het zeiken op Marcello en E-Rick E.. deze 2 djs hebben beiden een veel langere staat van dienst en een grotere naam binnen de nederlandse dance-wereld dan Johan Gielen of Armin van Buuren.
Je kan ze ook in een club zien?
tja, welke dj tegenwoordig niet? Johan Gielen draait ook in elke boeren-keet.
overigens is Sensation geen trance-feest en is dat ook nooit geweest dus hoe kan je nou verwachten dat er alleen maar trance-djs komen te staan!?

Ja daar hebbie wel gelijk in. Maar ik verbaas me er vooral over dat Jean en Gielen er weer staan. En als ze het zo toegankelijk willen maken, waarom verdelen ze het dat niet een beetje. Gooi er 1 of 2 buitenlandse toppers tussen, dan wordt het alleen maar toegankelijker


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post Apr-26-2002 09:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by mpost


Het kan mij persoonlijk echt helemaal niks schelen hoeveel ervaring een DJ heeft en hoe lang hij wel niet in het vak zit en hoe goed hij het publiek aanvoeld etc etc etc.
Ik wil gewoon een DJ die muziek draait waar ik van hou, ook al is hij totaal onbekend, zal mij niks uitmaken. Zolang het maar ongeveer mijn muziek is. Anders ga ik er geen 55 euro voor neertellen.


ja, dat wil ik ook wel ja! en ik denk dat we niet de enige zijn in nederland die dat willen.

(overigens zou ik er dan nog geen 55 euro voor neertellen, of er überhaupt heen gaan.)


___________________

Old Post Apr-26-2002 10:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Nog even over Erick-E: Die vent is meesterlijk!
Slinger toevallig net weer een cd van hem aan.. die WORK-cd's van hem (waarvan er een aantal zijn samengedaan met Olav Basoski) zijn echt super gewoon. Vooral Work10 (lekker STAMPENDE club) en Work 7!!

Mensen, voordat jullie allemaal oordelen, luister eens naar Work10.

Ik sluit me aan bij de woorden van Jukx en DjRV. Erick-E heeft zeer zeker een grote / goede staat van dienst. Erick-E wordt door het 'Trance'publiek van nu, die alleen Tiesto/Armin/Corsten kennen zeer zeker ondergewaardeerd. Sommige mensen kennen hem niet eens.

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-26-2002 10:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

beste line-up de ik dit jaar heb gezien! fat fat...

binnen twee weken wil ik me kaartje toch wel binnen hebben...

white lijkt me ook wel wat....maarja...niet super ofzow....


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Apr-26-2002 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nog even over Erick-E: Die vent is meesterlijk!
Slinger toevallig net weer een cd van hem aan.. die WORK-cd's van hem (waarvan er een aantal zijn samengedaan met Olav Basoski) zijn echt super gewoon. Vooral Work10 (lekker STAMPENDE club) en Work 7!!

Mensen, voordat jullie allemaal oordelen, luister eens naar Work10.

Ik sluit me aan bij de woorden van Jukx en DjRV. Erick-E heeft zeer zeker een grote / goede staat van dienst. Erick-E wordt door het 'Trance'publiek van nu, die alleen Tiesto/Armin/Corsten kennen zeer zeker ondergewaardeerd. Sommige mensen kennen hem niet eens.

Greetz,
SnuggLe


idd, heb erick e 2 keer horen draaien (impulz en lokale disco) en hij draaide echt goed, hij voelde het publiek perfect aan en zijn techniek is echt super.


___________________

Old Post Apr-26-2002 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LowRider
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Barneveld

damn hier hettik egt geen 55 euroos voor over hoor (white dan he... black op vakantie)
dan maar wat anders leuks uitzoeken (hmmmmmm das moeilijk )


___________________
Muawhahahahaha!

Old Post Apr-26-2002 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for LowRider Click here to Send LowRider a Private Message Add LowRider to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun



Registered: Sep 2001
Location: Delft / Den Haag / Dordrecht,

hmmm valt me tegen, naar black kan ik zowiezo niet want dan zit ik in berlijn en wit skip ik bij deze...had waarschijnlijk toch niet gegaan want ik trek het financieel niet, maar als ze nou een super line up hadden dan wist ik nog wel ergens geld vandaan te toveren. erik-e ken ik eigenlijk alleen van naam, maar zo trancey isie toch niet? en waaaarom staat jean er (nog steeds) (eindeloze discussie kweetet ))


___________________


ta-forum-members midi site

Old Post Apr-26-2002 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line-up van Sensation Black & White
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 [5] 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLange - Follow Me (ID remix) [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBerlinnium - "We Love Berlin" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!