|
Waarmee spelen jullie je MP3 af? :D
In navolging op mijn thread over mijn *@#&!^( geluid vroeg ik me af waarmee jullie je mp3tjes luisteren...
Ik gebruikte dus winamp (2.81), maar die blijft raar doen. Ik hoop dus via deze thread een ander (hopelijk even goed) programma te vinden.
SPAM AWAY!
Aye!
JunKX.
___________________
A DJ Can Make A Whole Room Move,
A Good DJ Can Make A Whole Room Fall In Love, Even For A Second....
Last edited by JunKX on Apr-08-2003 at 17:02
|