Originally posted by Rising
suzuki is there? rising is there too
יפה אמרת אני הולך לבומבומלהה לפני כןןן
___________________
Apr-12-2003 20:39
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
טוב שימו לב שימו לב... זה כבר חדשות ישנות בשבילי אבל בגלל שנזכרתם להעלות את הנושא עכשיו אני יחזור עליהן...
כל מי שקונה כרטיס במכירה מוקדמת יתנו לו להכנס תשעים וחמש אחוז, אבל הבעיה תהיה לעבוד את המחסום המשטרתי, כרטיס עולה 130 שקל, דיברתי פשוט עם אחד המפיקים של הארוע, יותר נכון מי שהביא את הליין של
trancelucent
אני ממליץ בחום ללכת לראות את
boiling point
misted muppet
וגם את כל המוכרים כמובן...
אני לא יודע אם אני שם...
אני מת ללכת, והתחלתי כבר לשכנע אנשים,
אבל עכשיו אם יש סיכוי כזה שלא יכניסו אותנו כולם ישתפנו,
די איזה עולם אכזר
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Apr-13-2003 09:05
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
OMFG!!!!!!!
אני ככ רוצה להיות שםםם
אין מצב שאפשר להיכנס בני 18 ככה?!#
חברים שלי ישמוע על זה הם יגנבו
___________________
Apr-13-2003 09:55
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל
Apr-13-2003 18:58
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל
ואללה אני יבדוק תעניין עם חברים שלי
יש מצב שנבוא
___________________
Apr-13-2003 19:05
Vortex_SA
universal tranceaddict
Registered: Jul 2002
Location: rehovot
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מי שרוצה כרטיסים במכירה מוקדמת שייצור איתי קשר
וכרטיס עולה 100 שקל
בקיוסקים וכאלה זה 130 לפי מה שהבנתי... אנשים רק מפחדים מהמחסום המשטרתי, בעקרון אם אתה עובר אותו נכנסת... חבר אחד שלי הציע לבוא יום לפני, להקים אוהל, לישון שם ואז אתה כבר אחרי המחסום
אוקיי הרגע דיברתי איתם בטלפון
ככה כרטיס זה 150 שקל
כניסה זה מגיל 18 פלוס למרות שרשום בפרסום 20
אז למי שיש 18 יש לו מזל
לעומת זאת הם מאוד קפדנים ומי שמתחת ל-18 לא ייכנס
אז אלעד אם יש לך 18 תיכול להכנס