Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Eftesnack :: Monday Bar Kryssen

Just hemkommen från kryssen och jag kan inte fatta att det redan är över

!!!!!!! JAG HAR HAFT SÅ SATANS KUL !!!!!!!

Måste nämna att jag har supit med Ferry Corsten... har nog inte träffat en mer jordnära DJ förr...

Nu orkar inte jag skriva mer men räkna med en film väldigt snart som självklart hamnar på
http://www.liquidsunset.org

LOVE =) / STEVE ME LOIDEN

Old Post May-01-2003 09:42  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
desphyxia
tranceaddict in training

Registered: Mar 2003

Jag vet att jag redan skrivit en post om detta men bilder från kryssningen finns på den ovan nämnda sidan =)

Old Post May-01-2003 11:15  Sweden
Click Here to See the Profile for desphyxia Click here to Send desphyxia a Private Message Visit desphyxia's homepage! Add desphyxia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

era as säger jag bara...har fått höra att corsten lirade fett sjysst! några av mina favvisar t.om...usch...hälsade du whiterussian från mig förresten? kände på mig att du skulle glömma det

kul att ni hade det bra next stop:midway!!!

Old Post May-01-2003 14:26 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

snackade precis me min brorsa som va på kryssningen me reveal... ska ha varit skitbra stämning o sånt där.. irriterande at man e för liten.. hade velat va där... tydligen så hade Reveal osso snackat me Ferry Corsten.. jaja.. ska nog osso till midway.. röja där

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-01-2003 15:53  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Japp! Godkänt + moms.. Bäst var Corsten! så rätt musik! ett litet minus för sprinkler "olyckan" på däck 2 som fick vår hytt att likna ett hav. I övrigt en riktig guld resa. Nu behöver jag vila...

-Treo-

Old Post May-01-2003 16:19  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
beyer var absolutt best

så tobias von hofsten

god damn

techno > alt!

greets

/dritafull vermi

Old Post May-01-2003 17:39 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DylanSwe
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

TOK!

Första kvällen var bra, men blev som en "vanlig" fest i skuggan på Ferry Corsten's spelning. Fy i fanskapet va fett de va.

måste fixa en tracklist!!
En låt som folket blev alldeles tokiga till kom efter Ferry hade kört 3 riktigt tunga progressiva låtar i rad...sen bröt helvetet loss och han formade ett hjärta med händerna mot publiken....nån som kommer ihåg?

Old Post May-01-2003 17:57  Sweden
Click Here to See the Profile for DylanSwe Click here to Send DylanSwe a Private Message Visit DylanSwe's homepage! Add DylanSwe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DylanSwe
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2002

tror kanske jag fått klarthet i vilken låt jag e ute efter, lyssnar på hans Washington set o tror fan de e System F - Spaceman ...de sjungs om love och Ferry gjorde ju ett hjärta under låtens gång...true true

Old Post May-01-2003 18:31  Sweden
Click Here to See the Profile for DylanSwe Click here to Send DylanSwe a Private Message Visit DylanSwe's homepage! Add DylanSwe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

*snyft* *snyft*
ville också ha åkt med :/

aja, min tur kommer la förhoppningsviss nån gång om det nu fortsätter

Old Post May-01-2003 22:35  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
hälsade du whiterussian från mig förresten? kände på mig att du skulle glömma det

Jodå, han hälsade,

Fan vad grymt kul det var....fortfarande svårt att fatta att det är slut...känns liksom...tomt,

Ni som är över 20 bast och missade det här kommer nog aldrig kunna förlåta er själva...

Veracocha - Carte Blance..... *extas*

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post May-02-2003 10:59  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

nä körde han den?? fyfan... hade dött

Old Post May-02-2003 13:11  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Jäpp, Carte Blanche var kvällens höjdpunkt tror jag, även om Solarcoaster och Punk var ruggigt trevliga att höra oxå. samt Silence(tieste rmx) i stardust första kvällen. Dansade till en Chicane låt oxå i nåt läge vill jag minnas.
Såg förresten en kul grej på promenade floor under Corsten's set. En tjej och en kille hånglar grovt mitt bland folk, klämmer överallt på varandra (mest han som klämmer dock), mitt i allt knäar hon honom i skrevet och slår honom i magen allt vad hon orkar så han nästan deckar! Fan vad jag garvade! sen snackar dom lite och fortsätter hångla.. mycket underligt betéende..

-Treo-

Old Post May-02-2003 15:54  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftesnack :: Monday Bar Kryssen
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed track ID [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlastic Boy - Live Another Life [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:12.

Forum Rules: