Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Delirium - After all (Satoshi Tommie remix´)
Jäääävlar vilken låt säger jag bara...har en rip från ett set...men fan...den mannen är juh grym....trodde bara han gjorde mörk progg-trance typ...det här är otroligt melodiskt....väldigt hög klass på den dock....smörnivån ligger på noll kan jag säga..helt sjukt bra...
Vocalsen är underbara och han har stoppat in riktigt vackra stråkar och piano oxå för den delen.... den har ett helt underbart flow som man inte tröttnar på.... denna kommer loopas en hel del av mig alltså....
___________________
May-02-2003 15:16
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
Future Sound of London - Papuea New Guinea (Satoshi Tommiie Main Path)
helt sjukt bra remix på klassikern.
den där lilla japanen kan minsann :E
I vanliga fall tycker jag inte alls om Satoshi, men det var inga alls fel på den här remixen. Jag har hört bättre progressive, men en helt klart bra remix. Däremot är Svenson & Gielen remixen riktigt dålig. De lyckades göra en bra melodi, men resten är skrämmande.
___________________
If you can't buy happiness, you don't know where to shop.
May-06-2003 22:13
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
det som förstör låten är sången. den är så jäkla värdelös.
typ får kväljningar.
var är Sarah McLachlan när man behöver henne?